Toolkit GDPR pachet evitare breșe securitate

449,00 lei

Securitatea în cadrul GDPR nu înseamnă doar un atac cibernetic. Poți avea o breșă de securitate dacă trimiți un e-mail către un destinatar greșit, răspunzi legal unei cereri de acces fără să identifici persoana respectivă sau un angajat pierde un stick de USB.

Dacă nu ai avut până acum o breșă de securitate, înseamnă că nu ai știut de ea. Protejează-ți afacerea și implementează o procedură de răspuns cu ajutorul pachetului avocatoo.ro

449,00 lei

Cesiune domeniu web

Descărcat de 9 ori.

Breșele de securitate apar de unde nu te aștepți

O breșă de securitate nu este ceva extraordinar; dimpotrivă. În cursul activității tale curente, dacă ești atent, o să descoperi că ai multe acțiuni care pot fi catalogate astfel: uiți foi importante în imprimantă, te duci până la toaletă și lași carnețelul cu informații confidențiale pe birou, trimiți un e-mail către un destinatar greșit, lași agenda pe scaunul din dreapta al mașinii, uiți unde ai pus un stick USB etc.

Nu toate breșele de securitate trebuie notificate către autoritate. Dar trebuie să le înregistrezi pe toate separat și să iei măsuri ca asemenea acțiuni să nu se mai întâmple în viitor. Dacă ai cazuri mai grave, vei descoperi în toolkit cum să informezi persoanele vizate și să notifici autoritatea și ce măsuri să adopți pentru diminuarea riscurilor. Îți arătăm și cum să pui bazele unei echipe de răspuns la incident pentru ca totul să meargă cât mai rapid, chiar de la distanță.

Ce găsești în toolkit?

  • instrucțiuni de completare la fiecare pas, cu exemple pe care le înțelegi
  • o gamă largă de exemple din care să alegi și la care nu te-ai fi gândit
  • abordarea ”stii ce semnezi” – fiecare pas e explicat
  • limbaj natural, pe care clientul să îl înțeleagă
  • documentele sunt concepute modular, ca să le adaptezi în funcție de situație

Ana Udriste

Avocat sef @Avocatoo

Au avut încredere în noi

Ce conține toolkit-ul?

Toolkit-ul este conceput special pentru a-ți proteja afacerea. Folosește GDPR în avantajul tău și poziționează-te cu un pas în fața concurenților.

449,00 lei

Documente incluse:

Ghid notificare breșe de securitate

Formular de notificare a breșei de securitate

Procedura de notificare a breșei de securitate

Procedura de răspuns în cazul unui incident de securitate

Formular pentru transmiterea informațiilor în cazul unei breșe de securitate

Cumpără acest toolkit conceput special pentru tine

Vei avea acces la procedurile folosite cu succes de mari companii, lideri de piață în România, pe care le vei putea folosi ca punct de plecare pentru implementarea GDPR în cadrul organizației tale.

449,00 lei

449,00 lei

Cum funcționează?

Plătești

Cumperi documentele 1 dată și le utilizezi ori de câte ori ai nevoie

Descarci documentele

Primești documentele instantaneu in cont și le poți folosi imediat

Completezi și semnezi

Completezi documentele conform instrucțiunilor, le personalizezi și gata.

Consultanță GDPR

Îți analizăm și rezolvăm problema din ambele perspective: a antreprenorului care vrea să îi meargă afacerea și să aibă cumpărători mulțumiți și a avocatului care caută o soluție cât mai bună pentru clientul său. Minimizarea riscurilor prin maximizarea eficienței proceselor de a face afaceri.

Acest document e creat special pentru tine

Nici nu trebuie să te vizeze ei. Dar ai un angajat care face poze cu telefonul la datele personale și le trimite prin Whatsapp? Un stick uitat pe undeva de un angajat? O foaie cu numele invitaților la un eveniment lăsată nesupravegheată la intrarea în locație? Bingo. Ai o breșă de securitate.

Ai termene foarte scurte de raportat către autorități și persoanele vizate, dacă ai o breșă de securitate. E important să ai o echipă de răspuns care să poată să abordeze rapid situația. Iar CEO-ul companiei nu ar trebui să facă parte din ea, că nu se pricepe la codat, de exemplu.

Dacă nu notifici autoritatea, dar trebuie, iar apoi se află, tot îți iei amendă dacă e cazul. Mai mult, se va lua în considerare și că nu ți-ai îndeplinit obligația de notificare în termen.

Se ocupă și echipa de IT. Dar trebuie să ai o procedură pe care să o urmărești la nivel de organizație. Cei din departamentul de IT vor aborda problema doar din punct de vedere tehnic; partea de comunicare, analiză, reducerea riscurilor și informarea o fac persoanele din companie.

NU, nu trebuie să numești un DPO pentru asta, însă îți recomandăm să desemnezi o persoană în cadrul organizației care să supravegheze toată procedura.

Produse similare

Testimoniale

Au încredere în noi 1327+ de companii, investitori și freelanceri.

Am apelat la Ana pentru deschiderea unui SRL si pot spune ca m-a ajutat sa depasesc cu usurinta birocratia din Romania, iar datorita ei am scutit niste drumuri de care nu aveam nici timp si nici chef. Comunicarea cu ea a fost de fiecare data prompta si la obiect. O sa recomand Avocatoo mai departe. Multumesc!

Rareș Șodolescu

Bitzritz Consulting SRL

Dacă este să sumarizez într-un cuvânt serviciile oferite de avocatoo.ro acel cuvânt este "recomand"! Acest lucru se datorează faptului ca suportul oferit a fost atât înainte de a înființa firma, cât și după, cu sfaturi și idei.

Mircea Zamfira

Bellator Solutions SRL

Avocatoo.ro este de incredere, personal profesionist si solutionarea problemelor in cel mai scurt timp. Sunt foarte multumita de colaborarea noastra.

Alina Creț

Trebuia sa suspend PFA-ul pe care il detin si avand in vedere situatia actuala, am cautat o solutie in care sa nu fie necesara deplasarea la institutiile statului. Procesul a fost clar si rapid. Multumesc mult!

Horațiu Rădescu

Am apelat la Avocatoo pentru depunerea declaratiei de beneficiari reali la ONRC. Totul a decurs foarte bine, prin urmare ii multumesc dnei Ana-Maria Udriste pentru profesionalism si voi apela tot la domnia sa si in 2021, pentru o noua depunere.

Vasile Mitrea

Am participat la workshop-ul de GDPR & HR. Am primit informatii concrete si foarte clare, cu exemple de situatii prin care sa intelegem foarte bine informatia. Ana mi-a placut foarte mult ca trainer pentru ca a fost foarte deschisa cu noi , participantii si a raspuns absolut tuturor intrebarilor noastre. Multumesc Ana. 😊

Rodica M.

Am solicitat mai multe oferte, insa am realizat ca in acest domeniu este necesar un partener cu experienta. Recomand echipa avocatoo.ro!

Constantinescu Dragoș

Am lucrat cu Ana/Avocatoo atat pentru deschiderea firmei, cat si punctual, in diferite etape ale businessului si de fiecare data am avut parte de sfaturi juridice pertinente, care m-au ajutat sa iau cele mai bune decizii si sa ajung astazi sa-mi manageriez afacerea stiind ca in spatele ei se afla expertiza juridica necesara

Evelina Vrânceau

CEO, One Star Digital

Ana-Maria Udriste este genul de persoana pe care trebuie sa ai alaturi de tine atunci cand pornesti pe calea business-ului. Nu doar ca iti asigura linistea in orice lucru juridic, dar te linisteste cu cele mai simple raspunsuri la cele mai complicate intrebari.

Robert Katai

Podcastul lui Katai

Avocatoo m-a ajutat cu depunerea declarațiilor online pentru 5 companii și am făcut 1 singur drum la notar. Aveam toate documentele perfecte și s-a admis din prima!

Jean Ilie

Avocatoo.ro m-a ajutat să modific sediul social al firmei în 3 zile, iar singurul drum pe care l-am făcut a fost la notar și la bancă. Eu doar am trimis documentele pe mail și ei s-au ocupat de tot

Marius

Smart Solutions 4 Sales & Services SRL