Protejează-ți afacerea în mediul online

Ai un magazin sau o afacere în mediul online? Perfect. Trebuie să știi că ai chiar mai multe obligații decât atunci când vinzi într-un magazin fizic. Termenii & condițiile reprezintă contractul pe care îl închei cu client și trebuie să îl ai bine scris, ca să-ți protejezi afacerea. Nu vrei să te trezești cu 40% din produse făcute retur sau cu comentarii negative.

Prelucrezi datele personale ale clienților tăi și trebuie să le inspiri încredere: consumatorii sunt dispuși să plătească mai mult pentru confortul siguranței sale.

Au avut încredere în noi

De ce să alegi consultanța oferită de avocatoo.ro?

Vei economisi luni de zile, timp pe care ar trebui să-l aloci ca să înțelegi ce drepturi și obligații ai în mediul online și cum să-ți protejezi afacerea

Ne facem temele

Știm ce înseamnă o afacere în mediul online, de la primul cookie pe care îl vede utilizator până la interacțiunea cu alte site-uri, integrarea rețelelor sociale și utilizarea comentariilor lăsate de vizitatori.

Îți explicăm ce facem

Facem mai mult decât să-ți punem un document în brațe și pe care să-l semnezi foaie cu foaie. Discutăm și îți explicăm ce trebuie să faci ca să fii în siguranță. Și de ce. Pe stilul WYSIWYG, că doar am spus că suntem digitalizați.

Îți concepem documentele

Te ajutăm cu implementarea & monitorizarea politicilor și mecanismelor pentru a-ți proteja afacerea în mediul online, pentru ca tu știi cel mai bine afacerea ta, noi venim să te ajutăm.

Tai costurile

Ne poți povesti și despre aventurile animalului tău de companie, pentru că nu facturăm la minut, ci doar ceea ce am muncit efectiv.

Vorbim din experiență

La rândul nostru avem prezență în mediul online, de la zona de e-commerce, până la conținut video pe platformele sociale, e-mail marketing și lead generation.

Te informăm periodic

Beneficiezi de training și informări constante pentru angajați și persoanele din board-ul de conducere al companiei.

De ce ar trebui să-ți pese de activitatea companiei tale în mediul online?

Prezența unei afaceri în mediul online este un ”must-have” în zilele noastre. Majoritatea clienților, până să facă o achiziție, caută informații în on-line despre companie și recenzii ale altor utilizatori.
Unii clienți se duc în magazinele fizice pentru a vedea produsele, ca apoi să plaseze o comandă online. Termenii & condițiile, politica de utilizare a site-ului și notificarea privind prelucrarea datelor cu caracter personal reprezintă contractul pe care îl închei cu clientul. Este important să ai toate documentele bine puse la punct, ca să scapi de bătăi de cap ulterior.

Te ajutăm cu identificarea riscurilor și conformitatea afacerii tale

Îți explicăm cum funcționează o afacere pe online și care sunt ultimele aspecte juridice de care trebuie să ții cont. Identificăm riscurile pe care le ai în afacere și cum le poți diminua. Lucrăm împreună cu tine pe implementare & conformare și căutăm împreună optimizarea proceselor pe care le derulezi, ținând cont de nevoile tale.

Personalizăm procesul de conformare și creăm un cadru aplicabil afacerii tale, pentru că tu știi cel mai bine ce se întâmplă intern și care sunt planurile de viitor, noi venim să te ajutăm.

Privim online-ul din toate unghiurile.

Ca să nu ne scape nimic. Protejarea afacerii în mediul on-line este un proces dinamic. Apar constant noi tehnici de promovare și instrumente de marketing, iar autoritățile în domeniu emit continuu recomandări noi.

Pe măsură ce-ți dezvolți afacerea, vei descoperi noi cazuri și situații la care nu te-ai fi gândit atunci când ai început. Trebuie să monitorizezi constant aceste aspecte și să le aduci la zi.

Protejarea afacerii pe social media nu înseamnă doar un set de documente legale. Este un sistem complex, pe care trebuie să-l integrezi în cultura organizațională. Iar noi contribuim activ.

Ce facem?

Consultanță cu privire la implementarea termenilor & condițiilor

Termenii de utilizare sunt esențiali pentru a limita răspunderea afacerii pe on-line. Aici precizezi cine ești, de ce anume te faci răspunzători, dacă ceea ce furnizezi ca informație este o opinie profesională și cum poate un client să facă o plată, să returneze un produs sau să rezolve orice problemă ar avea în legătură cu achiziția de pe site.

Ne concentrăm în special pe:

  • răspunderea companiei pentru conținutul de pe site și al rețelelor sociale (Facebook, Instagram, LinkedIn)
  • modalitatea de plată
  • livrarea și returul produselor sau al serviciilor
  • soluționarea disputelor și a litigiilor
  • răspunderea pentru conținutul generator de utilizatori (review-uri, comentarii, descrieri etc.)
  • implementarea corectă a politicii de cookies și plug-in-uri, precum și interconectarea cu alte rețele sociale
  • crearea conținutului din online (blog, postări, video etc.)
  • respectarea standardelor din industria de advertising
Consultanță cu privire la prelucrarea datelor

Când ai o afacere pe care o duci în mediul online, prelucrezi mai multe seturi de date decât ai crede la prima vedere. E important să identifici corect aceste date și să informezi persoanele despre procesul tău de prelucrare.

Consumatorii sunt dispuși să-ți ofere datele lor personale dacă inspiri încredere și ești transparent cu datele lor.

Aici intervenim noi: te ajutăm să identifici categoriile de date pe care le prelucrezi, să le reducem cât de mult se poate, să stabilim baza legală pentru prelucrare și să punem la punct tot circuitul acestor date, de la primul contact al utilizatorului până la feedbackul de mulțumire.

Monitorizare

Suntem la un click distanță și vedem când se întâmplă ceva suspect sau care ar putea dăuna afacerii tale și intervenim la timp.

Consultanță cu privire la marketingul online

De multe ori când te gândești la marketing îl privești doar din perspectiva cifrelor și a modalității de implementare (design, vizual etc.) și sari peste partea juridică, care este extrem de importantă.

Te ajutăm să implementezi cele mai bune practici din domeniu ca să maximizezi șansele de reușită în marketingul online, în special cu privire la:

  • obținerea consimțământului valabil pentru a trimite mesaje comerciale;
  • implementarea corectă a campaniilor de lead generation;
  • implementarea corectă a campaniilor de targeting & retargeting;
  • transmiterea datelor mai departe către agenții de marketing, furnizori de servicii etc.
Training pentru angajații și colaboratorii companiei

Te ajutăm să implementezi politici practice în mediul on-line și oferim training privind cele mai bune practici ca să-ți protejezi brandul. Angajații și colaboratorii tăi vor avea o viziune clară asupra așteptărilor companiei privind:

  • cum trebuie să gestioneze relația cu un client și să răspundă sesizărilor acestuia;
  • cum implementăm corect campaniile în mediul on-line pentru a maximiza vânzările;
  • ce presupune marketingul afiliat și cum îl folosești;
  • ce trebuie să ai în vedere când vrei să implementezi o campanie de marketing;
  • care sunt bunele practici în relația cu o agenție de marketing.

Întrebările tale cele mai apăsătoare când vine vorba de mediul on-line

Nu, termenii și condițiile nu sunt un document standard; sigur, acestea implică anumite caracteristici comune, însă trebuie particularizate în funcție de afacerea fiecăruia. Chiar dacă ai impresia că faci același lucru ca prietenul tău cel mai bun, afacerea ta e diferită.

Da, concursurile în mediul on-line au anumite reguli, în funcție de platformele pe care vrei să le faci. E foarte important să știi exact care sunt acestea, pentru că riști să ai contul suspendat. Iar regulile se modifică frecvent.

Nu, acestea sunt doar platforme de intermediere prin care vinzi în mediul online produsele și serviciile tale. Relația între tine și client o reglementezi tu, prin condițiile pe care le scrii pe site.

Un magazin e-commerce la cheie, precum Shopify, GoMag, Blugento, WooCommerce etc. reprezintă doar o soluție de intermediere prin care tu pui la vânzare produsele și serviciile tale către publicul larg. Partea juridică din spate este în sarcina ta.

Magazine online prelucrează datele personale în mod diferit; poate că tu ai autentificare și prin Facebook sau Google, folosești un CRM pentru stocarea datelor, ai un program de facturare extern și o agenție care se ocupă de trimiterea e-mailurilor. Sau poate faci toate astea intern. Unele site-uri vor stoca singure video-urile de prezentare, altele le vor hosta pe un site extern, precum Youtube și presupune un acord pentru cookie-uri. În funcție de facilitățile pe care le oferi, o să prelucrezi diferite date personale.

Nu poți scăpa complet de răspunderea pe care o ai față de consumatori; scopul tău nici nu este să faci asta, ci să fii cât mai transparent față de ei ca să poți să ai o relație sănătoasă, bazată pe încredere și astfel să diminuezi cât mai mult problemele care pot apărea.

Testimoniale

Au încredere în noi 1327+ de companii, investitori și freelanceri.

Am apelat la Ana pentru deschiderea unui SRL si pot spune ca m-a ajutat sa depasesc cu usurinta birocratia din Romania, iar datorita ei am scutit niste drumuri de care nu aveam nici timp si nici chef. Comunicarea cu ea a fost de fiecare data prompta si la obiect. O sa recomand Avocatoo mai departe. Multumesc!

Rareș Șodolescu

Bitzritz Consulting SRL

Dacă este să sumarizez într-un cuvânt serviciile oferite de avocatoo.ro acel cuvânt este "recomand"! Acest lucru se datorează faptului ca suportul oferit a fost atât înainte de a înființa firma, cât și după, cu sfaturi și idei.

Mircea Zamfira

Bellator Solutions SRL

Avocatoo.ro este de incredere, personal profesionist si solutionarea problemelor in cel mai scurt timp. Sunt foarte multumita de colaborarea noastra.

Alina Creț

Trebuia sa suspend PFA-ul pe care il detin si avand in vedere situatia actuala, am cautat o solutie in care sa nu fie necesara deplasarea la institutiile statului. Procesul a fost clar si rapid. Multumesc mult!

Horațiu Rădescu

Am apelat la Avocatoo pentru depunerea declaratiei de beneficiari reali la ONRC. Totul a decurs foarte bine, prin urmare ii multumesc dnei Ana-Maria Udriste pentru profesionalism si voi apela tot la domnia sa si in 2021, pentru o noua depunere.

Vasile Mitrea

Am participat la workshop-ul de GDPR & HR. Am primit informatii concrete si foarte clare, cu exemple de situatii prin care sa intelegem foarte bine informatia. Ana mi-a placut foarte mult ca trainer pentru ca a fost foarte deschisa cu noi , participantii si a raspuns absolut tuturor intrebarilor noastre. Multumesc Ana. 😊

Rodica M.

Am solicitat mai multe oferte, insa am realizat ca in acest domeniu este necesar un partener cu experienta. Recomand echipa avocatoo.ro!

Constantinescu Dragoș

Am lucrat cu Ana/Avocatoo atat pentru deschiderea firmei, cat si punctual, in diferite etape ale businessului si de fiecare data am avut parte de sfaturi juridice pertinente, care m-au ajutat sa iau cele mai bune decizii si sa ajung astazi sa-mi manageriez afacerea stiind ca in spatele ei se afla expertiza juridica necesara

Evelina Vrânceau

CEO, One Star Digital

Ana-Maria Udriste este genul de persoana pe care trebuie sa ai alaturi de tine atunci cand pornesti pe calea business-ului. Nu doar ca iti asigura linistea in orice lucru juridic, dar te linisteste cu cele mai simple raspunsuri la cele mai complicate intrebari.

Robert Katai

Podcastul lui Katai

Avocatoo m-a ajutat cu depunerea declarațiilor online pentru 5 companii și am făcut 1 singur drum la notar. Aveam toate documentele perfecte și s-a admis din prima!

Jean Ilie

Avocatoo.ro m-a ajutat să modific sediul social al firmei în 3 zile, iar singurul drum pe care l-am făcut a fost la notar și la bancă. Eu doar am trimis documentele pe mail și ei s-au ocupat de tot

Marius

Smart Solutions 4 Sales & Services SRL

Ultimele Articole pe această temă

intralinking framing
verifici contract
cursurile online
Yellow Triangle Icon Blue Donut Icon Blue Donut Icon

Completează formularul de mai jos

Îți prelucrăm datele personale conform politicii noastre de prelucrare. Nu spamăm și te poți dezabona oricând de la newsletterul avocatoo.ro.