Politică BYOD (bring your own device)

549,00 lei

Angajații tăi lucrează de acasă, remote sau vin cu dispozitivele lor personale la locul de muncă? Atunci trebuie să acorzi o atenție sporită modului în care se face accesul la datele companiei pentru a evita o breșă de securitate și un acces neautorizat.
Aici intervine o politică BYOD (bring your own device) care reglementează modalitatea în care angajații se conectează și accesează datele companiei de pe propriile lor dispozitive.

549,00 lei

Politică BYOD (bring your own device)

Descărcat de 12 ori.

Munca remota va deveni o obisnuință la nivelul companiilor

În contextul pandemiei COVID-19, care a impus măsuri de distanțare socială, majoritatea angajaților companiilor au fost nevoiți să lucreze de acasă. Însă munca remote nu este lipsită de riscuri, dimpotrivă. Trebuie să ai în vedere cum se face conexiunea la datele companiei, cine are acces la respectivul dispozitiv, mai ales că vorbim de un laptop sau un smartphone folosit și în scop personal de multe ori, ce măsuri de siguranță sunt instalate pe dispozitiv și ce faci dacă cineva îl accesează fără să aibă voie.

Politica BYOD elaborată de avocatoo.ro vine tocmai să reglementeze relație într organizație și angajat, stabilind exact responsabilitățile fiecăruia cu privire la accesarea datelor organizației de la distanță. De la modul în care se face propriu-zis accesul, ce programe pot fi instalate, ce măsuri de securitate trebuie să existe pe dispozitiv și cum se pot șterge datele în cazul în care laptopul este pierdut sau furat.

Au avut încredere în noi

Ce conține documentul?

549,00 lei

Documente incluse:

o politică clară pe care să o implementezi la nivelul companiei pentru angajații care accesează datele companiei din afară locației

defalcarea sistematică a responsabilităților angajaților atunci când lucrează de pe dispozitivele personale

responsabilizarea și îndrumarea angajaților care accesează datele companiei în sistem de telemuncă sau muncă la domiciliu

instrucțiuni de completare la fiecare pas, cu exemple pe care le înțelegi

o gamă largă de exemple din care să alegi și la care nu te-ai fi gândit

abordarea ”stii ce scrie acolo” – fiecare pas e explicat în limbaj natural

Cumpără acest document conceput special pentru tine

Dă click pe ”cumpără acum” pentru a începe. După ce vei finaliza plata, primești documentul instantaneu pe e-mail și îl poți folosi imediat.

549,00 lei

549,00 lei

Cum funcționează?

Plătești

Cumperi documentele 1 dată și le utilizezi ori de câte ori ai nevoie

Descarci documentele

Primești documentele instantaneu in cont și le poți folosi imediat

Completezi și semnezi

Completezi documentele conform instrucțiunilor, le personalizezi și gata.

Consultanță GDPR

Îți analizăm și rezolvăm problema din ambele perspective: a antreprenorului care vrea să îi meargă afacerea și să aibă cumpărători mulțumiți și a avocatului care caută o soluție cât mai bună pentru clientul său. Minimizarea riscurilor prin maximizarea eficienței proceselor de a face afaceri.

Acest document e creat special pentru tine

”De ce să fugi de reguli când le poți folosi pentru a deveni mai bun?”

Pe scurt, folosești această politică BYOD pentru a responsabiliza angajații care lucrează în regim de telemuncă sau muncă la domiciliu și accesează datele companiei de la distanță, stabilind reguli clare de funcționare.

NU: acesta este un document intern al companiei, care face parte din manualul de proceduri și instrucțiuni și care trebuie însușită de fiecare angajat în parte, ca anexă la contractul de muncă.

Folosești politica BYOD ori de câte ori ai angajați care lucrează de acasă sau remote (inclusiv în deplasări) și folosesc dispozitivele lor personale pentru asta.

NU, politica BYOD nu te ferește de o sancțiune conform GDPR dacă are loc o încălcare a prelucrării datelor personale, însă face parte din procesul de conformare la GDPR și responsabilizează angajații. Tocmai ca să nu ajungi să iei o amendă pe GDPR de 4% din cifra de afaceri sau 20 milioane de euro.

DA, poți pune acest document pe intranet și să pui un link către el pentru ca angajații și colaboratorii tăi să îl vadă, iar recomandarea noastră este să fie semnat de persoanele care lucrează în regim de telemuncă sau muncă de la domiciliu.

Produse similare

Testimoniale

Au încredere în noi 1327+ de companii, investitori și freelanceri.

Am apelat la Ana pentru deschiderea unui SRL si pot spune ca m-a ajutat sa depasesc cu usurinta birocratia din Romania, iar datorita ei am scutit niste drumuri de care nu aveam nici timp si nici chef. Comunicarea cu ea a fost de fiecare data prompta si la obiect. O sa recomand Avocatoo mai departe. Multumesc!

Rareș Șodolescu

Bitzritz Consulting SRL

Dacă este să sumarizez într-un cuvânt serviciile oferite de avocatoo.ro acel cuvânt este "recomand"! Acest lucru se datorează faptului ca suportul oferit a fost atât înainte de a înființa firma, cât și după, cu sfaturi și idei.

Mircea Zamfira

Bellator Solutions SRL

Avocatoo.ro este de incredere, personal profesionist si solutionarea problemelor in cel mai scurt timp. Sunt foarte multumita de colaborarea noastra.

Alina Creț

Trebuia sa suspend PFA-ul pe care il detin si avand in vedere situatia actuala, am cautat o solutie in care sa nu fie necesara deplasarea la institutiile statului. Procesul a fost clar si rapid. Multumesc mult!

Horațiu Rădescu

Am apelat la Avocatoo pentru depunerea declaratiei de beneficiari reali la ONRC. Totul a decurs foarte bine, prin urmare ii multumesc dnei Ana-Maria Udriste pentru profesionalism si voi apela tot la domnia sa si in 2021, pentru o noua depunere.

Vasile Mitrea

Am participat la workshop-ul de GDPR & HR. Am primit informatii concrete si foarte clare, cu exemple de situatii prin care sa intelegem foarte bine informatia. Ana mi-a placut foarte mult ca trainer pentru ca a fost foarte deschisa cu noi , participantii si a raspuns absolut tuturor intrebarilor noastre. Multumesc Ana. 😊

Rodica M.

Am solicitat mai multe oferte, insa am realizat ca in acest domeniu este necesar un partener cu experienta. Recomand echipa avocatoo.ro!

Constantinescu Dragoș

Am lucrat cu Ana/Avocatoo atat pentru deschiderea firmei, cat si punctual, in diferite etape ale businessului si de fiecare data am avut parte de sfaturi juridice pertinente, care m-au ajutat sa iau cele mai bune decizii si sa ajung astazi sa-mi manageriez afacerea stiind ca in spatele ei se afla expertiza juridica necesara

Evelina Vrânceau

CEO, One Star Digital

Ana-Maria Udriste este genul de persoana pe care trebuie sa ai alaturi de tine atunci cand pornesti pe calea business-ului. Nu doar ca iti asigura linistea in orice lucru juridic, dar te linisteste cu cele mai simple raspunsuri la cele mai complicate intrebari.

Robert Katai

Podcastul lui Katai

Avocatoo m-a ajutat cu depunerea declarațiilor online pentru 5 companii și am făcut 1 singur drum la notar. Aveam toate documentele perfecte și s-a admis din prima!

Jean Ilie

Avocatoo.ro m-a ajutat să modific sediul social al firmei în 3 zile, iar singurul drum pe care l-am făcut a fost la notar și la bancă. Eu doar am trimis documentele pe mail și ei s-au ocupat de tot

Marius

Smart Solutions 4 Sales & Services SRL