Notă informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal

Bine ai venit la politica de confidențialitate a lui Avocatoo!

Când vrei să beneficiezi de produsele și serviciile oferite de compania noastră, (denumită în continuare „Avocatoo”) sau dorești să încheiem un parteneriat cu Avocatoo, ne încredințezi informații despre tine, cunoscute și sub denumirea de date personale, în virtutea încrederii pe care o ai față de noi. Noi îți mulțumim pentru această încredere, de aceea vrem să-ți explicăm într-un mod clar și transparent care sunt practicile noastre privind confidențialitatea datelor tale. Abordarea noastră generală este de a avea grijă de datele personale pe care ni le furnizezi.

Această notă de informare (cunoscută și sub denumirea de Politică de confidențialitate) îți va arăta cum avem grijă de datele tale atunci când vizitezi site-ul nostru (indiferent de unde îl folosești) și îți va spune despre drepturile tale în ceea ce privește datele personale și cum te protejează legea.

Nota de informare este structurată în așa manieră încât să poți da click pe capitolele de mai jos și să le citești în mod direct (de asemenea, poți descărca varianta în format .pdf de aici [LINK]). Te rugăm să consulți și definițiile din acest document pentru a înțelege sensul unor termeni folosiți în această notă de informare.

  1. Informații importante & cine suntem
  2. Datele pe care le colectăm de la tine
  3. Cum colectăm datele tale personale?
  4. Cum îți folosim datele personale?
  5. Divulgarea datelor tale personale
  6. Transferuri internaționale
  7. Securitatea datelor
  8. Stocarea datelor
  9. Drepturile tale
  10. Schimbări la această politică
  1. Introducere
    1. Scopul acestei note de informare

Această Notă de informare (denumită în continuare ”Nota”) are scopul de a te informa despre modul în care Avocatoo (la care vom putea face referire și prin ”noi”, ”Organizația” sau ”Întreprinderea” sau ”Compania”) colectează și prelucrează datele tale personale pe care ni le furnizezi, incluzând orice fel de date pe care ni le vei da atunci când, de exemplu, te abonezi la newsletterul nostru, achiziționezi sau descarci un produs.

Această Notă se aplică peste tot unde ne găsești în mediul on-line. În special, suntem prezenți prin intermediul site-ului https://avocatoo.ro/ și subdomeniile acestuia sau site-urile afiliate (pe care le vom numi în continuare în mod colectiv ”Site”), precum și toate profilele/paginile de media asociate acestui brand, incluzând, dar fără a se limita la Facebook, Instagram, , Youtube, platformele de Podcasts precum Apple Podcast, Spotify, Google Podcast, Anchor FM etc. iar la toate vom face referire la ”Platformă”).

Pentru ușurință, am pus mai jos toate profilele pe care le administrăm:

Profil Adresă (username)
Website avocatoo.ro
Facebook https://www.facebook.com/avocatoo.ro/
LinkedIn https://www.linkedin.com/company/avocatoo
Instagram https://www.instagram.com/avocatoo.ro/
YouTube https://www.youtube.com/channel/UCtD5S-IMzEUTH3NWurpbJGQ
Anchor FM https://anchor.fm/avocatoo

Platforma nu este destinată copiilor sub 18 ani, nu colectăm și nu ne dorim să colectăm în mod conștient date referitoare la minori. Pentru acest lucru depunem toate diligențele necesare pentru a verifica, în mod rezonabil, că persoana care ne furnizează datele nu este un copil, conform termenilor definiți mai jos – răspunderea pentru orice fel de informație care ne este furnizată cu eludarea acestor dispoziții fiind în totalitate a persoanei care ne transmite aceste date sau a tutorelui în cazul minorilor.

Este important să citești această politică împreună cu toate notificările privind prelucrarea & confidențialitatea datelor pe care le vom furniza cu diferite ocazii când îți colectăm sau prelucrăm datele personale pentru ca tu să fii în permanență pe deplin informat de ce și cum folosim aceste date. Această politică vine ca o adăugire la celelalte notificări și nu are intenția de a le elimina.

  1. Cine suntem?

Mai jos găsești și datele noastre de identificare:

Denumire LSE PRVCY LTD SRL
Sediul social Strada Frăguței nr. 8, sat Ostrațu, comuna Corbeanca, județul Ilfov
Număr registrul comerțului: J23/3459/2019
Cod unic identificare 39543975
E-mail [email protected]

Nu avem obligația de a desemna un ofițer de protecție a datelor personale, astfel încât orice întrebare cu privire la utilizarea datelor tale personale trebuie adresată detaliilor de contact de mai sus.

În măsură în care ai nelămuriri, observații sau reclamații cu privire la noi sau la datele personale pe care le prelucrăm pentru tine, ne poți trimite oricând un e-mail la adresa de mai sus.

Potrivit legislației, în relație cu tine suntem un operator de date cu caracter personal. În această calitate, ne revin și o serie de obligații, printre care cea de a te informa cu privire la datele pe care le prelucrăm, modalitatea în care o facem, ce drepturi ai și cum îți poți exercita aceste drepturi.

  1. Cine ești tu?

Potrivit legislației, tu, persoana fizică beneficiară a serviciilor noastre, reprezentantul ori persoana de contact a unei companii sau persoana aflată într-o relație de orice fel cu compania noastră, ești o persoană vizată”, adică o persoană fizică identificată sau identificabilă. Pentru a fi complet transparenți în privința prelucrării de date și pentru a-ți permite să îți exerciți cu ușurință, în orice moment, drepturile, am implementat măsuri pentru a facilita comunicarea dintre noi, operatorul de date și tine, în calitate de persoana vizată.

  1. Link-uri de la terțe părți

Această Notă de informare nu acoperă aplicațiile și site-urile altor terți la care poți ajunge prin accesarea link-urilor de pe site-ul nostru (inclusiv când te duci, de exemplu, pe paginile comunităților noastre din social media, precum Facebook, Instagram, Youtube, Spotify etc.). Totodată, nu suntem responsabili pentru niciun fel de link al partenerilor noștri comerciali sau al celor care plasează publicitate în cadrul podcasturilor sau articolele noastre, inclusiv cele de pe profilele rețelelor sociale. Când dai click pe acele linkuri, terțe părți pot colecta sau partaja datele care te privesc. Nu controlăm site-urile acestor terțe părți și nici nu suntem responsabili pentru politicile lor de prelucrare, confidențialitate și securitate. Când părăsești site-ul nostru, te încurajăm să examinezi Politica de confidențialitate/Nota de informare, precum și condițiile de utilizare de pe orice site și/sau aplicație înainte de a furniza date personale către aceștia.

  1. Plângeri

Dacă crezi că apare o problemă cu prelucrarea datelor personale sau dorești să-ți exerciți drepturile din secțiunea 9, o să te rugăm să ne trimiți mai întâi o cerere la adresa menționată în secțiunea 1.2 – vom depune toate eforturile pentru a rezolva cererea ta în cel mai scurt timp, pe cale amiabilă.

De asemenea, poți depune o plângere la autoritatea de supraveghere a datelor cu caracter personal. Pentru România, datele de contact le găsești mai jos:

Nume Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal
Adresa B-dul G-ral. Gheorghe Magheru nr. 28-30, Sector 1, cod poștal 010336, București, România
Telefon: +40.318.059.211 sau +40.318.059.212
E-mail [email protected]
  1. Datele pe care le colectăm de la tine

Datele personale sau informațiile personale înseamnă orice fel de informație despre un individ care poate ajuta la identificarea acelei persoane. Aici nu includem și acele date unde identitatea a fost eliminată (datele anonimizate).

În funcție de produsele, serviciile sau funcționalitățile de care dorești să beneficiezi și pe care le avem dezvoltate, va trebui să colectăm, folosim, stoca sau transfera anumite date personale, care, în general, vor fi după caz următoarele, grupate pe categorii:

Categoria Date incluse
Date de identificare nume, prenume, numele societății, numărul de înregistrare la registrul comerțului, cod unic de identificare, numele de utilizator (username) sau un identificator similar, funcția, data nașterii, genul, limba în care dorești să interacționezi cu noi, țara etc.
Date de contact adresa de facturare, adresa de livrare, adresa de e-mail, numărul de telefon
Date financiare informațiile privind plățile sau pe cele privind cardul/contul bancar, informații despre achiziții
Date de tranzacționare detalii privind plățile de la și către tine și alte detalii privind produsele și serviciile pe care le-ai achiziționat de la noi
Date tehnice adresa de IP (internet protocol), datele de login, tipul de browser și versiunea, setările privind locație și fusul orar, plug-inurile de browser și versiunile acestora, sistemul de operare, platforma de operare și alte tehnologii de pe dispozitivele pe care le folosești pentru a accesa acest site
Date de profil username, parolă, comenzile făcute de tine, interesele și preferințele tale, feedbackul oferit, răspunsurile oferite la sondaje
Date de utilizare Informații despre cum utilizezi site-ul nostru, produsele și serviciile
Date de marketing & comunicare Preferințele tale de a primi materiale de marketing din partea noastră și din partea terțelor noastre părți și metodele preferate de comunicare

De asemenea, colectăm, folosim și partajăm în orice scop Date Agregate, precum date statistice sau demografice. Datele Agregate pot deriva din datele tale personale, dar nu sunt considerate date personale în sensul legii întrucât aceste informații nu dezvăluie în mod direct sau indirect identitatea ta. De exemplu, am putea agrega Datele de utilizare ale tale pentru a calcula procentajul de utilizatori care accesează o funcționalitate specifică a site-ului. Cu toate acestea, în cazul în care combinăm sau corelăm Datele Agregate cu datele tale personale astfel încât să te putem identifica în mod direct sau indirect, vom trata datele combinate rezultate ca date personale care vor fi utilizate așa cum este descris în acest document.

NU colectăm niciun fel de Categorii Speciale de Date Personale despre tine (asta include detalii despre originea rasială sau etnică, opiniile politice, confesiunea religioasă sau convingerile filozofice sau apartenența la sindicate și prelucrarea de date genetice, de date biometrice pentru identificarea unică a ta, de date privind sănătatea sau de date privind viața sexuală sau orientarea sexuală a ta). De asemenea, nu colectăm informații despre condamnări penale și infracțiuni.

  1. Dacă nu ne furnizezi datele …

Atunci când te rugăm să completezi datele personale pentru a îți oferi acces la anumite funcționalități sau servicii ale site-ului, vom marca unele câmpuri ca fiind obligatorii, deoarece acestea sunt informații de care avem nevoie pentru a îți putea furniza bunul/serviciul sau pentru a îți oferi acces la funcționalitatea respectivă.

Te rugăm să reții că, dacă decizi să nu ne furnizezi aceste informații, este posibil să nu poți finaliza înregistrarea ta ca utilizator sau să nu poți beneficia de aceste servicii sau funcționalități. Într-un asemenea caz, am putea fi puși în situația în care va trebui să îți limităm accesul la un produs sau un serviciu pe care îl vrei de la noi, dar te vom notifica la momentul respectiv dacă se întâmplă asta.

Spre exemplu, dacă vei dori să descarci anumite materiale pe de Platformă, îți vom cere adresa de e-mail; în cazul în care nu ne transmiți adresa de e-mail validă, nu vom putea să îți furnizăm respectivul material.

De asemenea, dacă în momentul în care ne trimiți o solicitare pe adresa de contact sau prin formularul de pe Platformă sau prin altă modalitate indicată și nu putem verifica identitatea ta, ne rezervăm dreptul de a nu răspunde respectivei cereri.

  1. Cum colectăm datele tale personale?

Datele tale personale provin în general de la tine, prin interacțiune directă, dar vor exista situații în care vom obține date despre tine în mod indirect (cum ar fi de la terțe persoane, instituții etc.) sau cu ajutorul tehnologiei.

Astfel, folosim diferite metode pentru a colecta date despre și de la tine, precum:

Sursa Datele
Interacțiune directă Ne vei putea furniza în mod direct date despre tine (precum Datele de identificare, Datele de contact și Datele financiare) prin completarea câmpurilor existente pe site sau prin poștă, email, telefon sau altă metodă pe care ți-o punem la dispoziție. Aici sunt incluse datele personale pe care ni le furnizezi atunci când:

  • dorești să descarci unul sau mai multe materiale pe care le punem pe Platformă;
  • dorești să cumperi/beneficiezi de unul din bunurile sau serviciile noastre;
  • îți faci un cont la noi pe site;
  • te abonezi la serviciile sau publicațiile noastre;
  • soliciți materiale promoționale & marketing;
  • dorești să aplici pentru un loc de practică la noi și să devii colaborator;
  • intri într-un concurs sau promoție, completezi un chestionar etc.;
  • ne dai un feedback etc.
Tehnologii automate sau interacțiuni Pe măsură ce utilizezi site-ul nostru, vom putea să colectăm în mod automat Date tehnice despre echipamentul pe care îl folosești, modul în care navighezi și diferite tipare. Vom colecta aceste informații prin utilizarea cookie-urilor, loguri de server și alte tehnologii similare. Te rugăm să citești politica noastră de cookies pentru detalii suplimentare [link].
Terțe părți sau informații disponibile public Vom putea să primim date personale care te privesc din diferite terțe părți (sau surse publice), cum ar fi:

  • Date tehnice de la următoarele terțe părți:
  • Furnizori de analitice (precum Google Analytics care este în UE);
  • Rețele de advertising (precum 2performant sau ProfitShare care sunt în UE);
  • Furnizori de informații privind căutările (precum Google Search Console care e în UE);
  • Furnizori de informații privind interacțiunea ta cu Platforma (precum Hey! Oliver, care e în UE).
  • Date de contact, Date financiare și Date de tranzacționare de la furnizori de servicii tehnice, de plată sau de livrare (precum Termene.ro, Lege5 sau MobilPay care sunt în UE);
  • Date de identificare și Date de contact din surse publice (precum Registrul Comerțului, ANAF, Ministerul de Finanțe, Portalul Instanțelor de judecată care sunt în UE).

Spre exemplu, vom primi date personale despre tine atunci când:

  • te abonezi la newsletter;
  • ne trimiți un mesaj privat prin intermediul rețelelor sociale;
  • ne trimiți un e-mail;
  • lași un comentariu pe rețelele sociale ale Avocatoo sau pe platformele de distribuire a podcastului Avocatoo;
  • ne dai tag în postări / poze pe rețelele sociale;
  • distribui conținutul nostru etc.
  • Cum îți folosim datele personale?

În general, vom folosi informațiile pe care le primim despre tine, fie direct, fie indirect, în următoarele scopuri:

  • în vederea încheierii sau executării unui contract dintre tine și noi;
  • pentru a-ți răspunde la întrebări și solicitări;
  • în scop de marketing, însă doar în situația în care avem consimțământul tău prealabil;
  • pentru a oferi și îmbunătăți serviciile și produsele pe care le oferim;
  • pentru a diagnostica sau a remedia probleme tehnice;
  • pentru a ne apăra împotriva atacurilor cibernetice;
  • pentru crearea și/sau mentenanța conturilor;
  • pentru a ne conforma legislației;
  • pentru constatarea sau revendicarea unui drept în instanță;
  • pentru a-ți verifica identitatea (de exemplu, atunci când revii pe site și ești deja conectat);
  • pentru a personaliza experiența pe site-ul nostru;
  • pentru a personaliza publicitatea pe care o vezi pe alte site-uri web ale editorilor, limitând în același timp numărul de timp în care vezi anunțurile;
  • pentru a îmbunătăți designul și stilul site-ului
  • pentru a te informa despre produse, servicii sau oferte promoționale care te-ar putea interesa dacă ai ales să primești aceste tipuri de comunicări.
  • pentru a-ți trimite mesaje automate despre abonament sau înregistrarea contului, de exemplu dacă ai făcut click pe un link de resetare a parolei. Acest lucru ar putea fi prin e-mail, overlayer sau notificare push.
  • pentru a publica și a răspunde unui comentariu pe care l-ai trimis către noi, pe blog, pe site etc.;
  • pentru a-ți permite să împărtășești conținutul de pe site cu alții, folosind medii sociale (Facebook, Instagram, Whastapp, SMS sau alte aplicații asemănătoare) sau e-mail;
  • pentru a administra concursurile și a te informa dacă te-ai înscris într-o promoție;
  • pentru compilarea recenziilor clienților;
  • pentru realizarea de studii de piață;
  • pentru a trimite un produs la adresa indicată de tine;
  • pentru a-ți oferi accesul la un serviciu sau produs pe care ni-l soliciți;
  • pentru a ne ocupa de orice solicitare/plângere/reclamație sau sugestie pe care ne-o transmiți;
  • pentru a-ți trimite notificări de tip push prin intermediul Platformei noastre dacă e cazul.

Pe scurt, vom folosi datele pe care ni le furnizezi (fie direct, fie indirect), pentru:

  1. a încheia sau executa un contract cu tine;
  2. pentru a ne atinge interesul nostru legitim (sau al unei terțe persoane) atunci când este și în interesul tău și drepturile și libertățile tale fundamentale nu sunt afectate;
  3. a ne conforma unei obligații legale sau statutare.

În general, nu ne bazăm pe consimțământ pentru prelucrarea datelor tale personale, însă când o vom face ți-l vom solicita în mod expres.

  1. Scopurile pentru care îți colectăm datele personale

Am pus mai jos, în format de tip tabel, o descriere a modurilor în care plănuim să îți folosim datele personale, precum și baza legală în care o facem. De asemenea, am identificat și interesele noastre legitime acolo unde a fost cazul.

Te rugăm să ai in vedere că e posibil să îți prelucrăm datele personale în baza mai multor temeiuri legale, în funcție de scopul pentru care folosim aceste date. Te rugăm să ne contactezi la adresa de email din secțiunea 1.2 dacă dorești mai multe detalii despre temeiurile legale pe care ne bazăm atunci când prelucrăm datele tale personale acolo unde a fost mai mult de un temei legal evidențiat în tabelul de mai jos.

Scop Date personale Informații suplimentare
Înregistrarea ca Utilizator Date de Identificare
Date de Contact
În cazul în care decizi să te înregistrezi ca utilizator pe site-ul nostru, trebuie să îți prelucrăm datele pentru a te identifica ca utilizator al acestuia și pentru a-ți oferi acces la diferitele sale funcționalități, produse și servicii disponibile pentru tine ca utilizator înregistrat. În anumite cazuri, crearea unui cont va fi automată, pentru a putea avea acces la serviciile și produsele pe care le-ai achiziționat de la noi.
Poți să îți anulezi oricând contul de utilizator înregistrat fie din contul tău de pe site, din Contul de Client, fie la adresa de email din secțiunea 1.2.
Totodată, în funcție de dezvoltarea Platformei, vei avea posibilitatea să te conectezi printr-o rețea de socializare, cum ar fi Facebook/Google, fie pentru a te înregistra ca utilizator nou, fie pentru a asocia conectarea cu contul tău actual. În acest caz, datele tale de conectare, precum și adresa ta de e-mail (în cazul în care accepți acest lucru), vor fi importate din contul tău de pe rețeaua de socializare. Prin utilizarea acestei opțiuni de conectare, rețeaua de socializare ne poate trimite câteva informații suplimentare din profilul tău public, cum ar fi: numele, sexul, vârsta aproximativă sau imaginea de profil, în conformitate cu termenii de utilizare ai rețelei de socializare, pe care îți recomandăm să îi citești cu atenție. Dacă nu ne aprobi acest transfer de date, nu vom păstra aceste informații suplimentare. Te rugăm să ai în vedere că dacă alegi conectarea cu o rețea de socializare agreată, acest lucru poate implica furnizarea anumitor informații despre activitatea ta în rețeaua de socializare respectivă. În orice caz, îți recomandăm să verifici setările de confidențialitate și să citești politica de confidențialitate a acelor rețele de socializare pentru a ști cum sunt prelucrate aceste date de către rețelele de socializare.
Accesul la materiale Date de Identificare
Date de Contact
Vom folosi datele tale personale pentru a-ți oferi acces la materialele pe care dorești să le descarci de pe Platformă, cum ar fi ghiduri, liste sau alte materiale pe care ți le vom pune la dispoziție, gratis.
Încheierea și executarea contractului de vânzare sau prestări servicii pe care îl închei cu noi Date de Identificare
Date de Contact
Date Financiare
Date de Tranzacționare
Date de Profil
Date de Marketing și Comunicare
Pentru operațiunile descrise aici, vom folosi datele tale personale ca să:

  • te contactăm în legătură cu actualizările sau comunicările informative privind funcționalitățile, produsele sau serviciile contractate, inclusiv trimiterea de sondaje privind calitatea produselor sau serviciilor furnizate.
  • gestionăm plățile pentru produsele sau serviciile achiziționate, indiferent de mijlocul de plată utilizat – dacă atunci când cumperi unul dintre produsele sau serviciile noastre prin intermediul site-ului, alegi să activezi funcția de salvare a datelor de pe card pentru achiziții viitoare, trebuie să prelucrăm datele furnizate pentru activarea și dezvoltarea respectivei funcționalități pentru cumpărături viitoare. Consimțământul pentru activarea acestei funcționalități permite ca datele tale pentru plată să se completeze automat pentru achizițiile viitoare, astfel încât să nu fie necesar să le reintroduci la fiecare nouă achiziție și vor fi considerate valide și valabile pentru achizițiile ulterioare. Poți să modifici sau să ștergi cardurile tale de plată sau orice ale informații de plată în orice moment prin secțiunea privitoare la informațiile de plată, din contul tău de utilizator de pe site.
  • activa mecanismele necesare pentru a preveni potențiala fraudă împotriva ta și împotriva noastră în timpul procesului de cumpărare. Dacă apreciem că tranzacția ar putea fi frauduloasă, această prelucrare poate conduce la blocarea tranzacției.
  • gestiona eventualele retururi după ce ai făcut o achiziție de produse sau servicii, dacă este aplicabil.
  • pentru facturare – să îți punem la dispoziție în format electronic/fizic facturile și chitanțele aferente tranzacțiilor efectuate.
  • pentru oferirea altor servicii ce vor fi implementate.
Solicitările sau cererile efectuate prin intermediul Serviciului Clienți/Suport Date de Identificare
Date de Contact
Date Financiare
Date de Tranzacționare
Date de Profil
Date de Marketing și Comunicare
Prelucrăm numai datele personale strict necesare pentru a îți gestiona sau rezolva solicitarea sau cererea.
Pentru a gestiona relație pe care o avem cu tine, care include:
(a) să te notificăm despre schimbarea termenilor & condițiilor și a politicilor de prelucrare
(b) să te rugăm să ne lași un review sau să participi la un sondj
Date de Identificare
Date de Contact
Date de Profil
Date de Marketing și Comunicare
Vom prelucra datele tale pentru a avea constant datele actuale și să înțelegem cum folosesc și utilizatorii produsele și serviciile noastre sau cum le-am putea îmbunătăți.
Marketing Date de Identificare
Date de Contact
Date de Tranzacționare
Date de Profil
Date de Marketing și Comunicare
Vom prelucra datele tale personale în acest scop în principal în următoarele cazuri:

  • dacă te abonezi la newsletter, îți vom prelucra datele personale pentru a gestiona preferințele tale de comunicare, inclusiv trimiterea de informații personalizate despre produsele sau serviciile noastre prin diverse mijloace (cum ar fi prin e-mail sau SMS). De asemenea, îți vom putea trimite aceste informații prin notificări push în cazul în care le-ai activat pe dispozitivul mobil sau din browser.Te rugăm să ai în vedere că această prelucrare a datelor implică analiza profilului tău de utilizator sau de client în scopul creării de profile prin care determinăm care sunt preferințele tale la un anumit moment pe baza istoricului de navigare și al alegerilor făcute și, astfel, ce produse și servicii ți se potrivesc cel mai bine la momentul transmiterii informațiilor către noi. De exemplu, pe baza istoricului tău de cumpărături și de navigare, îți vom face sugestii cu privire la produsele despre care credem că te-ar putea interesa și, atunci când situația o permite, îți vom putea oferi funcția „recuperare coș de cumpărături”.Te vei putea dezabona de la newsletter în orice moment și total gratuit prin secțiunea “Newsletter” a Platformei, precum și prin instrucțiunile furnizate în fiecare comunicare. Dacă nu dorești să mai primești notificări de tip push, poți dezactiva această opțiune pe dispozitivul tău mobil sau din browser.
    • Pentru realizarea de acțiuni promoționale (de exemplu, pentru desfășurarea de concursuri sau trimiterea listei de produse salvate pe adresa de e-mail pe care ne-o indici – așa-numitul ”wish list” sau ”save for later”, acolo unde va fi cazul). Prin participarea la orice acțiune promoțională, ne autorizezi să prelucrăm datele furnizate aferente fiecărei acțiuni și pe care le putem comunica prin diverse mijloace, cum ar fi rețelele de socializare sau chiar pe site. La fiecare acțiune promoțională la care participi, vei putea accesa secțiunea de termeni si condiții, în care vom oferi informații mai detaliate cu privire la prelucrarea datelor tale în acel context.
Îmbunătățirea serviciilor Date de Identificare
Date de Contact
Date Financiare
Date de Tranzacționare
Date de Profil
Date de Marketing și Comunicare
Date Tehnice
Dacă accesezi site-ul nostru, te informăm că vom prelucra datele tale de navigare în scopuri analitice și statistice, adică pentru înțelegerea modului în care utilizatorii interacționează cu site-ul nostru și astfel să îi putem aduce îmbunătățiri.
De asemenea, uneori realizăm acțiuni și sondaje de calitate care vizează cunoașterea gradului de satisfacție al clienților și utilizatorilor noștri și detectarea ariilor în care ne putem îmbunătăți produsele și serviciile oferite.
Pentru a livra conținut relevant și reclame personalizate și pentru a măsura și înțelege eficiența reclamelor pe care ți le oferim Date de Identificare
Date de Contact
Date Financiare
Date de Utilizare
Date de Profil
Date de Marketing și Comunicare
Date Tehnice
Aceste date ne sunt necesare pentru a înțelege cum clienții și utilizatorii folosesc produsele și serviciile noastre, pentru a dezvolta noi produse, pentru a ne crește afacerea și să ne adaptăm strategia de marketing.
Folosirea datelor de analiză pentru a îmbunătăți Platforma, produsele, serviciile, departamentul clienți și experiența Date Tehnice
Date de Utilizare
Aceste date ne sunt necesare pentru a înțelege categoriile de clienți pentru produsele și serviciile noastre, pentru a menține platformele cu conținut actualizat și de interes, pentru a dezvolta noi produse, pentru a ne crește afacerea și să ne adaptăm strategia de marketing.
Sugestii și recomandări despre produsele și serviciile care ar putea fi de interes pentru tine Date de Identificare
Date de Contact
Date de Utilizare
Date de Profil
Date de Marketing și Comunicare
Date Tehnice
Aceste date ne sunt necesare pentru a ne crește afacerea și să ne adaptăm strategia de marketing

Marketing

Ne străduim să îți oferim alegeri care au legătură cu folosirea datelor tale personale, în special în legătură cu marketingul și publicitatea.

Spre exemplu, e posibil să plasăm anumite reclama din partea unor terțe persoane în anumite părți din Platformă (Google Adsens) care vor livra conținut personalizat pentru tine în concordanță cu istoricul tău de navigare pe alte site-uri și/sau alte preferințe personale. Acest lucru ne ajută să ne susținem activitatea și poți bloca aceste reclama din setările browserului.

Oferte promoționale din partea noastră

Vom putea folosi Datele tale de Identificare, Contact, Tehnice, de Utilizare și de Profil pentru a ne crea o părere despre ceea ce noi credem că ți-ar trebui sau ai vrea sau ar fi de interes pentru tine. În acest fel decidem ce produse, servicii sau oferte ar putea fi relevante pentru tine (numim asta marketing).

Spre exemplu, dacă ai vizualizat pe site-ul nostru informații privind activitatea unui SRL, e foarte posibil să considerăm că vei vrea să îți deschizi un SRL sau ai deja unul și te putem ajuta cu niște modificări, astfel încât vom considera relevant pentru tine să-ți livrăm reclame privind serviciile noastre de Registrul Comerțului pe partea de SRL.

Vei primi comunicări de marketing din partea noastră dacă ai cerut informații de la noi, dacă ai achiziționat produse sau servicii sau dacă ai ales să descarci din materialele noastre de pe Platformă, și nu ai ales să te dezabonezi de la acest tip de marketing.

Marketing din partea terților

Ca regulă generală, nu transmitem datele tale personale în scop de marketing către terțe persoane. În cazul în care o vom face, îți vom cere în mod expres consimțământul.

Dezabonare (opt-out)

Ne poți cere nouă sau terțelor persoane să nu îți mai trimitem mesaje de marketing în orice moment prin link-ul de dezabonare pe care îl vei găsi în respectivul e-mail sau dacă ne contactezi.

Atunci când te dezabonezi de la mesajele de marketing, această dezabonare nu se va aplica și la datele personale pe care ni le-ai furnizat cu ocazia achiziției unui produs, descărcării unui material, solicitărilor de informații sau de servicii sau alte tranzacții.

Cookies

Poți seta browserul tău să refuse o parte sau toate cookies-urile sau să te atenționeze atunci când site-urile plasează sau au acces la cookies. Dacă dezactivezi sau refuzi cookies-urile, te rugăm să ai în vedere că anumite părți din Platformă vor fi inaccesibile sau nu vor funcționa cum trebuie. Pentru mai multe informații despre cookies-uri, te rugăm să citești Politica de cookies.

Schimbarea scopului

Vom folosi datele tale personale doar pentru scopurile pentru care am colectat aceste date, cu excepția cazului în care considerăm în mod rezonabil că avem nevoie să le folosim pentru un alt motiv și că acel motiv este compatibil cu scopul original. Dacă dorești să primești o explicație pentru modul în care noul scop este compatibil cu scopul initial, te rugăm să ne contactezi.

Dacă vom avea nevoie să folosim datele tale personale pentru un scop care nu are legătură cu scopul initial, te vom notifica și îți vom explica care este temeiul legal care ne permite să facem acest lucru.

Te rugăm să ai în vedere ca este posibil să prelucrăm datele tale personale fără să te informăm sau să avem nevoie de consimțământul tău, în conformitate cu regulile de mai sus, acolo unde legea ne permite să facem acest lucru.

  1. Care este baza legală pentru prelucrarea datelor tale personale?

Baza legală pentru prelucrarea datelor tale personale o poți găsi mai jos:

Scop Informații suplimentare
Înregistrarea ca Utilizator (în curând) Prelucrarea datelor tale este necesară pentru semnarea termenilor care reglementează utilizarea site-ului. Cu alte cuvinte, pentru înregistrarea ta ca utilizator al site-ului, trebuie să îți prelucrăm datele personale, altfel nu am putea să gestionăm înregistrarea (temeiul fiind încheierea sau executarea unui contract, inclusiv demersurile anterioare pentru încheiere).
Încheierea și executarea contractului de colaborare Dacă vrei să sprijini acest proiect, prin intermediul sponsorizărilor sau al campaniilor publicitare, vom încheia un contract, iar pentru asta este necesar să prelucrăm datele tale personale.
Încheierea și executarea contractului de vânzare sau prestări servicii pe care îl închei cu noi Este necesar să îți prelucrăm datele tale personale pentru a putea executa contractul de vânzare a produselor sau de furnizare a serviciilor pe care le dorești de la noi.
Aici includem și acele acțiuni ale tale prin care dorești să descarci materiale gratis de pe site-ul nostru, când îți solicităm date personale pentru a-ți putea livra respectivele materiale.
După cum scriam în secțiunea anterioară, este posibil ca anumite prelucrări de date să se activeze doar în momentul în care tu ne soliciți acest lucru (cum ar fi stocarea datelor de plată pentru achiziții viitoare) sau să te ținem la curent cu stocul produselor noastre sau cu produsele noi similare pe care le introducem în site. Baza legală pentru aceste cazuri o reprezintă consimțământul tău pe care ni-l furnizezi.
Avem totodată un interes legitim pentru a efectua verificările necesare cu scopul de a detecta și a preveni eventualele fraude atunci când dorești să faci o achiziție, această prelucrare fiind în avantajul tuturor părților atunci când se efectuează plata.
[în curând]
Solicitările sau cererile efectuate prin intermediul Serviciului Clienți/Suport Avem un interes legitim să răspundem solicitărilor sau întrebărilor pe care ni le pui prin diferitele mijloace de contact existente. Includem aici inclusive mesajele private pe care ni le trimiți în care ne pui întrebări despre podcast, campanii sau dorești să devii partenerul nostru.
Înțelegem că prelucrarea acestor date este de asemenea în avantajul tău, deoarece ne permite să te putem ajuta în mod corespunzător și să găsim o soluție întrebărilor tale. Atunci când ne contactezi, în special pentru gestionarea incidentelor sau ne soliciți lămuriri privind comanda sau produsul/serviciul achiziționat, prelucrarea este necesară pentru executarea în bune condiții a contractului de vânzare.
Atunci când ne contactezi pentru gestionarea incidentelor legate de comandă sau pentru a face o reclamație, prelucrarea datelor tale personale se face pentru îndeplinirea obligațiilor noastre legale în acest sens.
Marketing Îți prelucrăm datele în scopuri de marketing în baza consimțământului pe care ni-l oferi, de exemplu atunci când ești de acord să primești informații personalizate prin diverse mijloace, atunci când autorizezi trimiterea de notificări push pe dispozitivul mobil sau în browser sau când accepți termenii și condițiile legale de a participa la o acțiune promoțională.
Pentru a îți prezenta informații personalizate, considerăm că avem un interes legitim pentru întocmirea profilului tău cu informațiile pe care le avem despre tine (cum ar fi navigarea pe care o faci, preferințele sau istoricul achizițiilor) și cu datele personale pe care ni le furnizezi la un anumit moment dat, cum ar fi intervalul de vârstă sau limba, deoarece înțelegem că prelucrarea acestor date este de asemenea în avantajul tău întrucât ne permite să îmbunătățim experiența ta ca utilizator și astfel să accesezi informațiile în funcție de preferințele tale.
Îmbunătățirea serviciilor Considerăm că avem un interes legitim atunci când analizăm modalitatea în care site-ul nostru este folosit, precum și gradul de satisfacție a utilizatorului.
Prelucrarea acestor date este de asemenea în avantajul tău întrucât scopul este îmbunătățirea experienței utilizatorului și oferirea unui serviciu de calitate superioară.

Pe scurt, temeiurile noastre pentru prelucrarea datelor tale vor fi în general următoarele:

  • Ți-ai dat consimțământul pentru prelucrarea datelor cu caracter personalReține că îți poți retrage în orice moment consimțământul prin urmarea instrucțiunilor de dezabonare („unsubscribe”) din fiecare e-mail sau prin transmiterea unei cereri scrise la adresa de e-mail [email protected].
    • Prelucrarea este necesară pentru încheierea sau executarea unui contract între tine și noi
    • Prelucrarea este necesară în scopul intereselor noastre legitime sau ale altei părți
    • Divulgarea datelor tale personale

E posibil să îți transferăm datele tale personale către persoanele de mai jos pentru scopurile menționate la punctul 5.1 de mai sus.

Putem dezvălui datele tale, respectând legea aplicabilă, partenerilor de afaceri sau altor terți.

Spre exemplu, dacă vom face o achiziție pentru tine, vom transmite datele tale către partenerii noștri comerciali pentru ca factura să fie emisă în numele tău.

Un alt exemplu este trimiterea datelor personale către furnizorul de e-mailuri cu care trimitem mesajele către tine.

De asemenea, dacă vei avea o solicitare în legătură cu un produs și va trebui să transmitem partenerilor aceste date. Depunem în permanență eforturi rezonabile pentru a ne asigura că acești terți au implementate măsuri adecvate de protecție și securitate. Cu acești terți avem clauze contractuale astfel încât datele tale să fie protejate. Te vom informa cu privire la identitatea acestor companii înainte să transmitem aceste date sau într-un termen rezonabil și ne vom asigura că orice transfer este legitim, având la bază consimțământul tău sau alt temei juridic.

De exemplu, am putea furniza datele tale către alte companii, precum furnizorii de servicii IT sau telecomunicații, agenții media, agenții de publicitate, servicii de contabilitate și resurse umane, furnizori de soluții integrate, servicii juridice și alți terți cu care avem o relație contractuală. Acești terți sunt selectați cu o grijă deosebită astfel încât datele tale să fie prelucrate doar în scopurile pe care noi le indicăm.

De asemenea, am putea partaja datele tale către alți parteneri de afaceri ca urmare a unui efort comun de a oferi un produs sau un serviciu.

Deși puțin probabil, am putea vinde în viitor afacerea sau o parte a afacerii, situație care va include transferul datelor tale.

Putem transmite datele și altor părți având consimțământul sau potrivit instrucțiunilor tale.

Vom putea, de asemenea, furniza informațiile tale cu caracter personal și către parchet, poliție, instanțele judecătorești și alte organe abilitate ale statului, în baza și în limitele prevederilor legale și ca urmare a unor cereri expres formulate.

Ne vom asigura, în limite rezonabile, că datele tale nu părăsesc Spațiul Economic European, însă, în măsura în care vom transfera date către state din afara SEE, ne vom asigura, în toate cazurile, că transferurile sunt legitime, având la baza consimțământul tău explicit sau alt temei legal.

Accesul altor persoane la datele tale personale

În anumite cazuri, și alte terțe persoane vor avea acces la datele personale, precum:

  • Facebook;
  • Instagram;
  • LinkedIn;
  • Platforme de chat online etc.
  • Transferuri internaționale

În acest moment nu transferăm și nu intenționăm să transferăm datele tale cu caracter personal sau o parte dintre acestea către alte companii, organizații sau persoane din state terțe sau către organizații internaționale.

Dacă va fi necesar să transferăm datele tale către vreuna dintre destinațiile de mai sus, îți vom transmite în prealabil o nouă notă de informare cu privire la aceasta.

Transferul de date cu caracter personal către un stat terț poate avea loc numai dacă statul către care se intenționează transferul asigură un nivel de protecție adecvat.

Transferul de date către un stat a cărui legislație nu prevede un nivel de protecție cel puțin egal cu cel oferit de Regulament General de Protecție a Datelor este posibil numai dacă există garanții suficiente cu privire la protecția drepturilor fundamentale ale persoanelor vizate. Aceste garanții vor fi stabilite de noi prin contracte încheiate cu furnizorii/prestatori de servicii către care se va realiza transferul datelor tale personale.

Unii dintre furnizorii noștri de prestări servicii e posibil să fie localizați în afara Spațiului Economic European (SEE), astfel încât procesarea din partea lor a datelor tale personale va implica un transfer de date în afara SEE.

De fiecare dată când vom transfera datele tale personale în afara SEE, ne vom asigura că există un nivel de protecția similar prin unul din următoarele mecanisme de salvgardare:

  • vom transfera datele tale personale către țări unde s-a demonstrat de către Comisia Europeană că furnizează un nivel adecvat de siguranță pentru datele personale. Pentru mai multe detalii, dați click aici
  • când apelăm la anumiți furnizori de servicii, vom putea folosi anumite modele de contracte furnizate și aprobate de Comisia Europeană care oferă datelor personale aceeași protecție pe care o au în Europa. Pentru mai multe detalii, dați click aici
  • Când apelăm la furnizori din SUA, vom putea transfera datele dacă aceștia oferă condiții similare de protecție pentru datele partajate între UE și SUA. Pentru mai multe detalii, dați click aici.

Te rugăm să ne contactezi la adresa de email din secțiunea 1.2 dacă dorești mai multe informații despre mecanismul specific folosit de noi atunci când transferăm datele tale personale în afara SEE.

  1. Securitatea datelor

Înțelegem cât de importantă este securitatea datelor personale și luăm măsurile necesare pentru a proteja clienții noștri și alte persoane ale căror date le prelucrăm de accesul neautorizat al datelor personale, precum și de modificarea, divulgarea sau distrugerea neautorizata ale datelor pe care le prelucrăm în activitatea curentă.

Am implementat următoarele măsuri tehnice și organizatorice de securitate a datelor cu caracter personal:

Politici dedicate. Adoptăm și revizuim constant practicile și politicile interne de prelucrare a datelor personale (inclusiv măsurile fizice și electronice de securitate), pentru a ne proteja sistemele de un eventual acces neautorizat sau alte posibile amenințări la securitatea acestora. Aceste politici sunt supuse unor verificări constante, pentru a ne asigura că respectăm cerințele legale și că sistemele funcționează în mod adecvat.

Minimizarea datelor. Ne asigurăm că datele tale cu caracter personal pe care le prelucrăm sunt limitate doar la cele necesare, adecvate și relevante pentru scopurile declarate în această Notă.

Restrângerea accesului la date. Încercăm să restrângem cât mai mult accesul la datele cu caracter personal pe care le prelucrăm la minimul necesar: angajați, colaboratori și alte persoane care au nevoie să acceseze aceste date pentru a le prelucra și a duce la îndeplinire un serviciu. Partenerii și colaboratorii noștri sunt supuși unor obligații stricte de confidențialitate (fie prin contract, fie legale).

Măsuri tehnice specifice. Utilizăm tehnologii care să asigure securitatea clienților noștri, încercând întotdeauna să implementăm cele mai optime soluții pentru protecția datelor. De asemenea, facem back-up-uri periodice de date pentru a le putea recupera în cazul unui eventual incident și avem implementate proceduri de audit periodice în privința securității echipamentelor folosite. Totuși, niciun site web, nicio aplicație și nicio conexiune la internet nu este complet sigură și de neatins (vezi NASA).

Asigurarea exactității datelor tale. Câteodată este posibil să îți cerem să confirmi exactitatea sau actualitatea datelor tale pentru a fi siguri că ele reflectă realitatea.

Instruirea personalului. Ne instruim și testăm constant angajații și colaboratorii cu privire la legislația și cele mai bune practici în domeniul prelucrării datelor cu caracter personal.

Anonimizarea datelor. Acolo unde putem, încercăm pe cât posibil să anonimizăm/pseudonimizăm datele cu caracter personal pe care le prelucrăm, astfel încât să nu mai putem identifica persoanele la care acestea se referă.

Cu toate acestea, deși depunem eforturi constante pentru a asigura securitatea datelor pe care ni le încredințezi, este posibil să avem parte și de evenimente mai puțin fericite și să avem incidente/breșe de securitate. În aceste cazuri, vom urma cu strictețe procedura de raportare și notificare a incidentelor de securitate și vom lua toate măsurile necesare pentru a readuce situația la normal în cel mai scurt timp posibil.

  1. Stocarea datelor

Te rugăm să ai în vedere că la acest moment nu vom prelucra și stoca toate elementele de date identificate mai jos, însă lucrăm în mod constant la dezvoltarea Platformei, prin introducerea de noi produse, beneficii și servicii și am luat în calcul viitoarele implementări, pentru a fi complet transparenți față de tine.

Scop Informații suplimentare
Înregistrarea ca Utilizator Vom ține datele tale până în momentul în care decizi să nu mai ai statut de utilizator (ștergi contul).
Încheierea și executarea contractului de vânzare sau prestări servicii pe care îl închei cu noi Vom prelucra datele tale pe durata de timp necesară pentru a gestiona achiziționarea produselor sau a serviciilor pe care le cumperi, incluzând eventuale returnări, reclamații, garanții sau plângeri legate de achiziționarea produsului sau a serviciului respectiv.
Solicitările sau cererile efectuate prin intermediul Serviciului Clienți/Suport Vom prelucra datele cât timp este necesar pentru a satisface solicitarea sau cererea.
Marketing Vom prelucra datele până te vei dezabona de la newsletter/alte metode de marketing.
Îmbunătățirea serviciilor Vom prelucra datele punctual, doar pe perioada acțiunii respective (ie. sondaj, formular de feedback etc.)

Pe scurt, vom păstra datele tale personale atâta timp cât este necesar pentru a ne îndeplini scopurile pentru care le-am colectat, inclusiv în scopul satisfacerii oricăror cerințe legale, contabile sau de raportare.

Pentru a determina perioada de păstrare adecvată pentru datele cu caracter personal, luăm în considerare valoarea, natura și sensibilitatea datelor personale, riscul potențial de vătămare cauzat de utilizarea neautorizată sau divulgarea datelor tale personale, scopurile pentru care prelucrăm datele tale personale și dacă putem realiza aceste scopuri prin alte mijloace și cerințele legale aplicabile.

Prin lege trebuie să păstrăm informații de bază despre clienții, partenerii contractuali și sponsorii noștri (inclusiv date de contact, identitate, date financiare și de tranzacționare) timp de 5 ani după ce aceștia nu mai sunt clienți în scopuri fiscale.

În anumite circumstanțe, putem anonimiza datele tale personale (astfel încât acestea nu mai pot fi asociate cu tine) în scopuri de cercetare științifică, istorică sau statistică, caz în care putem folosi aceste informații pe o perioadă nelimitată fără a te anunța în prealabil.

Reține faptul că în anumite situații expres reglementate, stocăm datele pe perioada care ne este impusă de lege.

  1. Drepturile tale

În anumite circumstanțe, ai parte de niște drepturi privind datele tale personale în conformitate cu prevederile legale. Pentru a le exercita, te rugăm să ne contactezi la adresa de email din secțiunea 1.2.

Am expus aceste drepturi și într-o formă detaliată, mai jos. Însă, pe scurt, conform legislației în vigoare, ai următoarele drepturi:

  • Dreptul de retragere a consimțământuluiatunci când prelucrarea s-a bazat pe consimțământul tău și nu există un alt temei de prelucrare . Te rugăm să reții că retragerea consimțământului nu afectează prelucrarea ce a avut loc până la acel moment.
  • Dreptul de a fi informat cu privire la prelucrarea datelor talecare se realizează prin această Notă de informare.
  • Dreptul de acces asupra datelorai dreptul să primești o copie de pe datele pe care le prelucrăm despre tine. Alte copii suplimentare vor putea fi furnizate contracost.
  • Dreptul de a rectifica datele inexacte sau incompleteai dreptul să ne soliciți să modificăm/completăm datele pe care le prelucrăm despre tine atunci când consideri că trebuie să facem acest lucru
  • Dreptul de ștergere („dreptul de a fi uitat”)acest drept îți permite să ne soliciți ca, în anumite circumstanțe, când nu mai avem niciun alt temei pentru prelucrarea datelor tale, să îți ștergem datele și să nu le mai prelucrăm pe viitor.
  • Dreptul la restricționarea prelucrăriiatunci când prelucrăm datele tale pentru a îndeplini sarcinile noastre de interes public sau interesele noastre legitime (sau cele ale unei terțe părți) și există ceva despre situația ta particulară, ceea te face să vrei să obiectezi asupra prelucrării. De asemenea, ai dreptul să ne ceri restricționarea prelucrării atunci când prelucrăm datele tale în scopuri de marketing direct.
  • Dreptul de a transmite datele pe care le avem despre tine către alt operatoratunci când datele tale sunt într-un format care ne permite transferul către un alt operator într-un format automatizat, ușor accesibil și care poate fi citit de o mașină.
  • Dreptul de a te opune prelucrării dateloratunci când prelucrăm datele tale pentru a ne îndeplini un interes public sau urmărim interesele noastre legitime sau ale unei terțe persoane.
  • Dreptul de a nu face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automată, inclusiv crearea de profiluri
  • Dreptul de a te adresa justiției
  • Dreptul de o plângere în fața unei Autorități de Supraveghere, ale cărei date de contact le găsești mai jos:
    Nume Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal
    Adresa B-dul G-ral. Gheorghe Magheru nr. 28-30, Sector 1, cod poștal 010336, București, România
    Telefon: +40.318.059.211 sau +40.318.059.212
    E-mail [email protected]

    Te rugăm să reții că:

    • Îți poți retrage consimțământul pentru marketing direct în orice moment prin urmarea instrucțiunilor de dezabonare din fiecare e-mail/sms sau alt mesaj electronic.
    • Dacă vrei să îți exerciți drepturile, o poți face prin transmiterea unei cereri scrise, semnate și datate la adresa de e-mail: [email protected]
    • Drepturile enumerate mai sus nu sunt absolute. Există excepții, de aceea fiecare cerere primita va fi analizată astfel încât să decidem dacă este întemeiată sau nu. În măsura în care cererea este întemeiată, îți vom facilita exercitarea drepturilor. Dacă cererea este neîntemeiată, o vom respinge, însă te vom informa asupra motivelor refuzului și asupra drepturilor de a depune o plângere la Autoritatea de Supraveghere și de a te adresa justiției.
    • Termenul de răspuns: Vom încerca să răspundem solicitării în termen de 30 de zile. Cu toate acestea, termenul poate fi prelungit în funcție de diferite aspect, precum complexitatea cererii, numărul mare de cereri primite sau imposibilitatea de a te identifica într-un termen util.
    • Ce am putea avea nevoie de la tine. Ca să putem să îți răspundem la cererile tale prin care îți exerciți drepturile, este posibil să avem nevoie de informații suplimentare de la tine pentru a putea să îți confirmăm identitatea. Dacă, deși depunem toate eforturile, nu reușim să te identificăm, iar tu nu ne furnizezi informații suplimentare pentru a reuși să te identificăm, nu suntem obligați să dăm curs solicitării.
    • Taxă. Nu va trebui să achiți vreo taxă pentru exercitarea dreptului de acces la date (sau orice alt drept). Cu toate acestea, e posibil să fii nevoit să plătești o anumită taxă rezonabilă dacă cererea ta este nefondată, excesivă sau repetitivă. Alternativ, vom putea refuza să dăm curs solicitării tale în aceste circumstanțe.
    • Schimbări la această Notă

    Este posibil să actualizăm ocazional această Notă și te vom notifica prin intermediul Platformei sau pe e-mail despre cea mai recentă versiune. Toate actualizările și modificările prezentei Note sunt valabile imediat după notificare, pe care o vom realiza prin afișare pe site și/sau notificare pe e-mail. Chiar dacă nu primești o notificare, te încurajăm să accesezi și să citești periodic această Notă pentru a fi la curent cu ultimele versiuni.

    Notă actualizată la data de 17 iulie 2020.