Toolkit magazine online

1.899,00 lei

Ai un magazin online? Perfect. Trebuie să știi că ai chiar mai multe obligații decât atunci când vinzi într-un magazin fizic. Termenii & condițiile reprezintă contractul pe care îl închei cu client și trebuie să îl ai bine scris, ca să-ți protejezi afacerea, fără a leza interesele clientului.

Nu vrei să te trezești cu 40% din produse făcute retur sau cu comentarii negative. Prelucrezi datele personale ale clienților tăi și trebuie să le inspiri încredere: consumatorii sunt dispuși să plătească mai mult pentru confortul siguranței.

1.899,00 lei

Toolkit Magazin Online

Descărcat de 26 ori.

O documentație bine scrisă te va scuti de multe bătăi de cap

Termenii & condițiile reprezintă contractul pe care tu îl închei cu clientul. Este important să prevezi acolo toate mecanismele și să te gândești la problemele care pot apărea, de la plată, la livrare și la retur.

Sigur, poți da copy-paste de pe alte site-uri, dar nu e bine să o faci din 2 motive: (1) pentru că nu știi cât de bine sunt scrise și (2) afacerea ta e diferită, chiar dacă lucrezi pe același segment cu ei.

Respectă-ți clienții ca să fii respectat!

Ce găsești în toolkit?

  • instrucțiuni de completare la fiecare pas, cu exemple pe care le înțelegi
  • o gamă largă de exemple din care să alegi și la care nu te-ai fi gândit
  • abordarea ”stii ce e acolo” – fiecare pas e explicat
  • limbaj natural, pe care clientul să îl înțeleagă
  • documentele sunt concepute modular, ca să le adaptezi în funcție de situație

Ana Udriste

Avocat sef @Avocatoo

Au avut încredere în noi

Ce conține toolkit-ul?

Toolkit-ul este conceput special pentru a-ți proteja afacerea. Folosește GDPR în avantajul tău și poziționează-te cu un pas în fața concurenților.

1.899,00 lei

Documente incluse:

Termeni și condiții pentru magazine online

Politică prelucrare date cu caracter personal

Politică de cookies

Model acord de marketing

Cumpără acest toolkit conceput special pentru tine

Vei avea acces la informațiile si detaliile folosite cu succes de mari companii, lideri de piață în România, pe care le vei putea folosi ca punct de plecare pentru a te alinia la rigorile juridice în cadrul organizației tale.

1.899,00 lei

1.899,00 lei

Cum funcționează?

Plătești

Cumperi documentele 1 dată și le utilizezi ori de câte ori ai nevoie

Descarci documentele

Primești documentele instantaneu in cont și le poți folosi imediat

Completezi și semnezi

Completezi documentele conform instrucțiunilor, le personalizezi și gata.

Consultanță GDPR

Îți analizăm și rezolvăm problema din ambele perspective: a antreprenorului care vrea să îi meargă afacerea și să aibă cumpărători mulțumiți și a avocatului care caută o soluție cât mai bună pentru clientul său. Minimizarea riscurilor prin maximizarea eficienței proceselor de a face afaceri.

De ce trebuie să fii atent cu ce scrii pe site?

”Un brainstorming bine făcut te va scuti de multe dispute inutile”

Termenii & condițiile includ o parte standard, precum datele de identificare ale magazinului. Mai departe, totul se personalizează în funcție de specificul afacerii tale și modul în care dorești să se desfășoare relația cu clienții. În limitele legii, bineînțeles.

Contrar opiniei majoritare, condițiile de retur se pot personaliza, în funcție de specificul firme: de la condițiile pentru returnarea hainelor, la modalitatea efectivă de returnare a bunurilor, precum și a sumei care va fi rambursată consumatorului. Trebuie să știi bine legile și să vezi cum te folosești de ele în avantajul tău.

Legea este doar un temei de prelucrare. GDPR înseamnă și politici de prelucrare, securitate, drepturile persoanelor, stocare etc. Gândește-te că emiți facturi și transmiți datele mai departe către firma de contabilitate: în cazul ăsta ai un transfer de date personale.

De multe ori, avem impresia că facem un lucru bine fără să ne gândim dacă așa este, pentru că sursa de informare este deficitară. Peste 90% din companiile cu care am colaborat considerau că fac bine prelucrarea datelor, dar porniseră de la premisele greșite.

Chiar și atunci când lucrezi doar cu companii, prelucrezi datele fizice ale persoanelor și ți se aplică GDPR. Uite un exemplu: când cineva plasează o comandă pe site-ul tău, lasă un nume și un număr de telefon al unei persoane de contact. Vezi? Deja prelucrezi date personale.

GDPR nu presupune doar stocare de date. Ci și prelucrare sau când le trimiți către alte persoane, spre exemplu când faci AWB-urile către curier sau trimiți un newsletter printr-un furnizor, precum MailChimp.

Politica de confidențialitate este un punct bun de pornire. Pe lângă asta, mai ai nevoie de partea ”din spate” și de niște reguli interne și securitate. Plus un acord de marketing. Și o politică de cookies.

Un plug-in poate să ”te facă conform” doar sub aspectul cookie-urilor sau al consimțământului persoanelor când îl ceri. Altfel, nu, trebuie să lucrezi peste tot.

Modulele de cookies gestionează cookie-urile, adică îi dă vizitatorului o listă cu ce tipuri de cookies ai pe site. Mai departe, tu trebuie să îi explici vizitatorului ce tipuri de cookies folosești și la ce anume te ajută: spre exemplu, cookies de la YouTube ca să poată vedea video-urile de pe site.

Nu chiar. Pentru că fiecare afacere este diferită. Spre exemplu, dacă faci și programări online, ai alte temeiuri de prelucrare și colectezi alte date personale decât un magazin online. Dacă oferi clienților posibilitatea de a plasa comenzi pe Facebook Messenger, trebuie să ai și aspectul ăsta în vedere.

Faptul că alegi să nu stochezi datele la tine într-o locație fizică nu înseamnă că nu ți se mai aplică GDPR, ci doar că ai o altă modalitate de îndeplinire a acestei obligații.

Nu, și îți vom explica de ce. Plug-in-urile respective, de exemplu, sunt ele conforme. Însă atunci când le pui pe site-ul tău, devii operator asociat și prelucrezi datele cot la cot cu ei. Ei sunt responsabili pentru GDPR după ce au preluat datele de la tine. Dar pentru prima interacțiune, răspunzi și trebuie să informezi persoanele. Cum ar fi dacă pui un buton cu ”Îmi place” de la Facebook sau un formular pentru captare de adrese de e-mail.

Produse similare

Testimoniale

Au încredere în noi 1327+ de companii, investitori și freelanceri.

Am apelat la Ana pentru deschiderea unui SRL si pot spune ca m-a ajutat sa depasesc cu usurinta birocratia din Romania, iar datorita ei am scutit niste drumuri de care nu aveam nici timp si nici chef. Comunicarea cu ea a fost de fiecare data prompta si la obiect. O sa recomand Avocatoo mai departe. Multumesc!

Rareș Șodolescu

Bitzritz Consulting SRL

Dacă este să sumarizez într-un cuvânt serviciile oferite de avocatoo.ro acel cuvânt este "recomand"! Acest lucru se datorează faptului ca suportul oferit a fost atât înainte de a înființa firma, cât și după, cu sfaturi și idei.

Mircea Zamfira

Bellator Solutions SRL

Avocatoo.ro este de incredere, personal profesionist si solutionarea problemelor in cel mai scurt timp. Sunt foarte multumita de colaborarea noastra.

Alina Creț

Trebuia sa suspend PFA-ul pe care il detin si avand in vedere situatia actuala, am cautat o solutie in care sa nu fie necesara deplasarea la institutiile statului. Procesul a fost clar si rapid. Multumesc mult!

Horațiu Rădescu

Am apelat la Avocatoo pentru depunerea declaratiei de beneficiari reali la ONRC. Totul a decurs foarte bine, prin urmare ii multumesc dnei Ana-Maria Udriste pentru profesionalism si voi apela tot la domnia sa si in 2021, pentru o noua depunere.

Vasile Mitrea

Am participat la workshop-ul de GDPR & HR. Am primit informatii concrete si foarte clare, cu exemple de situatii prin care sa intelegem foarte bine informatia. Ana mi-a placut foarte mult ca trainer pentru ca a fost foarte deschisa cu noi , participantii si a raspuns absolut tuturor intrebarilor noastre. Multumesc Ana. 😊

Rodica M.

Am solicitat mai multe oferte, insa am realizat ca in acest domeniu este necesar un partener cu experienta. Recomand echipa avocatoo.ro!

Constantinescu Dragoș

Am lucrat cu Ana/Avocatoo atat pentru deschiderea firmei, cat si punctual, in diferite etape ale businessului si de fiecare data am avut parte de sfaturi juridice pertinente, care m-au ajutat sa iau cele mai bune decizii si sa ajung astazi sa-mi manageriez afacerea stiind ca in spatele ei se afla expertiza juridica necesara

Evelina Vrânceau

CEO, One Star Digital

Ana-Maria Udriste este genul de persoana pe care trebuie sa ai alaturi de tine atunci cand pornesti pe calea business-ului. Nu doar ca iti asigura linistea in orice lucru juridic, dar te linisteste cu cele mai simple raspunsuri la cele mai complicate intrebari.

Robert Katai

Podcastul lui Katai

Avocatoo m-a ajutat cu depunerea declarațiilor online pentru 5 companii și am făcut 1 singur drum la notar. Aveam toate documentele perfecte și s-a admis din prima!

Jean Ilie

Avocatoo.ro m-a ajutat să modific sediul social al firmei în 3 zile, iar singurul drum pe care l-am făcut a fost la notar și la bancă. Eu doar am trimis documentele pe mail și ei s-au ocupat de tot

Marius

Smart Solutions 4 Sales & Services SRL