Toolkit GDPR drepturile persoanelor vizate

599,00 lei

În temeiul GDPR, persoanele vizate au anumite drepturi pe care trebuie să le respecți pentru că altfel riști amenzi. Ai auzit vorbindu-se despre dreptul de ștergere sau dreptul de acces. Drepturile persoanelor nu sunt absolute, ci trebuie să fie îndeplinite niște condiții pentru a putea beneficia de ele. Iar asta implică proceduri la nivelul organizației, de la formularele pe care le pui la dispoziție persoanei respective până la modul în care trebuie efectiv să furnizezi răspunsul.

599,00 lei

Toolkit GDPR drepturile persoanelor vizate

Descărcat de 17 ori.

Cererile persoanelor sub imperiul GDPR trebuie tratate cu atenție

Știai că atunci când primești o cerere de acces trebuie să verifici identitatea persoanei care face respectiva cerere? Altfel riști să-ți faci singur o breșă de securitate, ca aici, când un tip a spus că este logodnicul unei persoane și a obținut datele ei.

Dacă cineva îți cere să îi ștergi datele, mai întâi verifici dacă nu mai ai nevoie de ele pentru a executa contractul sau să-ți îndeplinești obligațiile legale, precum cele fiscale sau de garanție.

Nu te grăbi să răspunzi unei cereri pe repede înainte fără să analizezi toate variantele.

Ce găsești în toolkit?

  • instrucțiuni de completare la fiecare pas, cu exemple pe care le înțelegi
  • o gamă largă de exemple din care să alegi și la care nu te-ai fi gândit
  • abordarea ”stii ce e acolo” – fiecare pas e explicat
  • limbaj natural, pe care clientul să îl înțeleagă
  • documentele sunt concepute modular, ca să le adaptezi în funcție de situație
  • Documentele pot fi implementate electronic pe site

Ana Udriste

Avocat sef @Avocatoo

Au avut încredere în noi

Ce conține toolkit-ul?

Toolkit-ul este conceput special pentru a-ți proteja afacerea. Folosește GDPR în avantajul tău și poziționează-te cu un pas în fața concurenților.

599,00 lei

Documente incluse:

Procedură internă de răspuns

Registrul cererilor persoanelor vizate

Formulare pentru companii

Formulare pentru persoanele vizate

Cumpără acest toolkit conceput special pentru tine

Vei avea acces la documentele folosite cu succes de mari companii, lideri de piață în România, pe care le vei putea folosi ca punct de plecare pentru implementarea GDPR în cadrul organizației tale.

599,00 lei

599,00 lei

Cum funcționează?

Plătești

Cumperi documentele 1 dată și le utilizezi ori de câte ori ai nevoie

Descarci documentele

Primești documentele instantaneu in cont și le poți folosi imediat

Completezi și semnezi

Completezi documentele conform instrucțiunilor, le personalizezi și gata.

Consultanță GDPR

Îți analizăm și rezolvăm problema din ambele perspective: a antreprenorului care vrea să îi meargă afacerea și să aibă cumpărători mulțumiți și a avocatului care caută o soluție cât mai bună pentru clientul său. Minimizarea riscurilor prin maximizarea eficienței proceselor de a face afaceri.

Drepturile persoanelor vizate trebuie respectate, dar analizate

”I-am dat tot, cât mai repede.”

Ba da, dar trebuie să vezi mai întâi dacă nu cumva mai ai nevoie de niște date de acolo, pentru a ține evidențele fiscale sau să oferi garanție în temeiul contractului. Recomandarea noastră este să nu ai un buton de ștergere a tuturor datelor, ci ștergerea să fie și manuală.

Nu ai nicio regulă în sensul ăsta, dar îți recomandăm să o faci, ca să știi exact cine se ocupă de răspunsul la cereri și în ce stadiu se află. E posibil ca o cerere de acces să implice date de la departamentul de resurse umane, cel financiar și eventual de marketing. Nu ar fi mai bine să știi exact cine și cum răspunde la cererea respectivă?

Primul pas pe care trebuie să-l faci este să verifici și să stabilești identitatea persoanei care face solicitarea, ca să eviți să dai datele altcuiva. Dacă nu poți să verifici că într-adevăr este persoana respectivă, atunci nu vei putea să îi răspunzi.

Este. Poți refuza să răspunzi și chiar să percepi o taxă.

GDPR nu prevede o formă anumite pentru cererile care privesc exercitarea drepturilor persoanelor. Dar e bine să implementezi intern o procedură și să îndrumi persoana către ea.

NU, nu trebuie să numești un DPO pentru asta, însă îți recomandăm să desemnezi o persoană în cadrul organizației care să supravegheze toată procedura.

Produse similare

Testimoniale

Au încredere în noi 1327+ de companii, investitori și freelanceri.

Am apelat la Ana pentru deschiderea unui SRL si pot spune ca m-a ajutat sa depasesc cu usurinta birocratia din Romania, iar datorita ei am scutit niste drumuri de care nu aveam nici timp si nici chef. Comunicarea cu ea a fost de fiecare data prompta si la obiect. O sa recomand Avocatoo mai departe. Multumesc!

Rareș Șodolescu

Bitzritz Consulting SRL

Dacă este să sumarizez într-un cuvânt serviciile oferite de avocatoo.ro acel cuvânt este "recomand"! Acest lucru se datorează faptului ca suportul oferit a fost atât înainte de a înființa firma, cât și după, cu sfaturi și idei.

Mircea Zamfira

Bellator Solutions SRL

Avocatoo.ro este de incredere, personal profesionist si solutionarea problemelor in cel mai scurt timp. Sunt foarte multumita de colaborarea noastra.

Alina Creț

Trebuia sa suspend PFA-ul pe care il detin si avand in vedere situatia actuala, am cautat o solutie in care sa nu fie necesara deplasarea la institutiile statului. Procesul a fost clar si rapid. Multumesc mult!

Horațiu Rădescu

Am apelat la Avocatoo pentru depunerea declaratiei de beneficiari reali la ONRC. Totul a decurs foarte bine, prin urmare ii multumesc dnei Ana-Maria Udriste pentru profesionalism si voi apela tot la domnia sa si in 2021, pentru o noua depunere.

Vasile Mitrea

Am participat la workshop-ul de GDPR & HR. Am primit informatii concrete si foarte clare, cu exemple de situatii prin care sa intelegem foarte bine informatia. Ana mi-a placut foarte mult ca trainer pentru ca a fost foarte deschisa cu noi , participantii si a raspuns absolut tuturor intrebarilor noastre. Multumesc Ana. 😊

Rodica M.

Am solicitat mai multe oferte, insa am realizat ca in acest domeniu este necesar un partener cu experienta. Recomand echipa avocatoo.ro!

Constantinescu Dragoș

Am lucrat cu Ana/Avocatoo atat pentru deschiderea firmei, cat si punctual, in diferite etape ale businessului si de fiecare data am avut parte de sfaturi juridice pertinente, care m-au ajutat sa iau cele mai bune decizii si sa ajung astazi sa-mi manageriez afacerea stiind ca in spatele ei se afla expertiza juridica necesara

Evelina Vrânceau

CEO, One Star Digital

Ana-Maria Udriste este genul de persoana pe care trebuie sa ai alaturi de tine atunci cand pornesti pe calea business-ului. Nu doar ca iti asigura linistea in orice lucru juridic, dar te linisteste cu cele mai simple raspunsuri la cele mai complicate intrebari.

Robert Katai

Podcastul lui Katai

Avocatoo m-a ajutat cu depunerea declarațiilor online pentru 5 companii și am făcut 1 singur drum la notar. Aveam toate documentele perfecte și s-a admis din prima!

Jean Ilie

Avocatoo.ro m-a ajutat să modific sediul social al firmei în 3 zile, iar singurul drum pe care l-am făcut a fost la notar și la bancă. Eu doar am trimis documentele pe mail și ei s-au ocupat de tot

Marius

Smart Solutions 4 Sales & Services SRL