Fă-ți o afacere în e-commerce bullet proof

1749 lei
Pachet Ecommerce Avocatoo

Cu ce ne lăudăm până în prezent?

2700+
documente
descărcate
800+
clienți
mulțumiți
70%
mai ieftin față de
soluțiile clasice

Acest pachet este pentru tine dacă …

vrei ca magazinul tău online să fie bulletproof și să nu te trezești cu plângeri, comenzi refuzate, produse făcute retur și amenințări nefondante din partea clienților. 

Documentele Avocatoo țin cont de ultimele modificări în domeniu și îți vor proteja afacarea.

Cum funcționează?

1
Plătești

Cumperi documentele 1 dată și le utilizezi ori de câte ori ai nevoie

2
Descarci documentele

Primești documentele instantaneu in cont și le poți folosi imediat

3
Completezi și semnezi

Completezi documentele conform instrucțiunilor, le personalizezi și gata.

Ce găsești în pachet?

Iar în fiecare document vei găsi:

flower pot

Acest pachet se adresează antreprenorilor care vor să-și protejeze afacerile și magazinele online

Ai un magazin online? Perfect. Trebuie să știi că ai chiar mai multe obligații decât atunci când vinzi într-un magazin fizic. Termenii & condițiile reprezintă contractul pe care îl închei cu clientul și trebuie să îl ai bine scris, ca să-ți protejezi afacerea, fără a leza interesele clientului.

Nu vrei să te trezești cu 40% din produse făcute retur sau cu comentarii negative. Prelucrezi datele personale ale clienților tăi și trebuie să le inspiri încredere: consumatorii sunt dispuși să plătească mai mult pentru confortul siguranței.

Acest pachet te va ajuta să:

Întrebări frecvente

Termenii & condițiile includ o parte standard, precum datele de identificare ale magazinului. Mai departe, totul se personalizează în funcție de specificul afacerii tale și modul în care dorești să se desfășoare relația cu clienții. În limitele legii, bineînțeles.

Contrar opiniei majoritare, condițiile de retur se pot personaliza, în funcție de specificul firme: de la condițiile pentru returnarea hainelor, la modalitatea efectivă de returnare a bunurilor, precum și a sumei care va fi rambursată consumatorului. Trebuie să știi bine legile și să vezi cum te folosești de ele în avantajul tău.

Legea este doar un temei de prelucrare. GDPR înseamnă și politici de prelucrare, securitate, drepturile persoanelor, stocare etc. Gândește-te că emiți facturi și transmiți datele mai departe către firma de contabilitate: în cazul ăsta ai un transfer de date personale.

De multe ori, avem impresia că facem un lucru bine fără să ne gândim dacă așa este, pentru că sursa de informare este deficitară. Peste 90% din companiile cu care am colaborat considerau că fac bine prelucrarea datelor, dar porniseră de la premisele greșite.

Chiar și atunci când lucrezi doar cu companii, prelucrezi datele fizice ale persoanelor și ți se aplică GDPR. Uite un exemplu: când cineva plasează o comandă pe site-ul tău, lasă un nume și un număr de telefon al unei persoane de contact. Vezi? Deja prelucrezi date personale.

GDPR nu presupune doar stocare de date. Ci și prelucrare sau când le trimiți către alte persoane, spre exemplu când faci AWB-urile către curier sau trimiți un newsletter printr-un furnizor, precum MailChimp.

Politica de confidențialitate este un punct bun de pornire. Pe lângă asta, mai ai nevoie de partea ”din spate” și de niște reguli interne și securitate. Plus un acord de marketing. Și o politică de cookies.

Un plug-in poate să ”te facă conform” doar sub aspectul cookie-urilor sau al consimțământului persoanelor când îl ceri. Altfel, nu, trebuie să lucrezi peste tot.

Modulele de cookies gestionează cookie-urile, adică îi dă vizitatorului o listă cu ce tipuri de cookies ai pe site. Mai departe, tu trebuie să îi explici vizitatorului ce tipuri de cookies folosești și la ce anume te ajută: spre exemplu, cookies de la YouTube ca să poată vedea video-urile de pe site.

Nu chiar. Pentru că fiecare afacere este diferită. Spre exemplu, dacă faci și programări online, ai alte temeiuri de prelucrare și colectezi alte date personale decât un magazin online. Dacă oferi clienților posibilitatea de a plasa comenzi pe Facebook Messenger, trebuie să ai și aspectul ăsta în vedere.

Faptul că alegi să nu stochezi datele la tine într-o locație fizică nu înseamnă că nu ți se mai aplică GDPR, ci doar că ai o altă modalitate de îndeplinire a acestei obligații.

Nu, și îți vom explica de ce. Plug-in-urile respective, de exemplu, sunt ele conforme. Însă atunci când le pui pe site-ul tău, devii operator asociat și prelucrezi datele cot la cot cu ei. Ei sunt responsabili pentru GDPR după ce au preluat datele de la tine. Dar pentru prima interacțiune, răspunzi și trebuie să informezi persoanele. Cum ar fi dacă pui un buton cu ”Îmi place” de la Facebook sau un formular pentru captare de adrese de e-mail.

Pachet Ecommerce Avocatoo

Fă-ți o afacere în e-commerce bullet proof

1749 lei

Urmărește-ne și pe social
media

Abonează-te la Newsletter

Primești cele mai digerabile doze pe legale în fiecare săptămână, direct în Inbox