Influencer Marketing: colaborează corect cu brandurile în mediul online
- Documente cu instrucțiuni
- Documente precompletate
- 100% online
- Ușor de folosit
Cu ce ne lăudăm până în prezent?
descărcate
mulțumiți
soluțiile clasice
Acest pachet este pentru tine dacă …
ești un creator de conținut și vrei să lucrezi cu branduri pe care să le faci vizibile către comunitatea ta de urmăritori fără să-ți bați capul, iar în același timp să ai siguranța că munca ta este respectată și apreciată.
Cum funcționează?
Plătești
Cumperi documentele 1 dată și le utilizezi ori de câte ori ai nevoie
Descarci documentele
Primești documentele instantaneu in cont și le poți folosi imediat
Completezi și semnezi
Completezi documentele conform instrucțiunilor, le personalizezi și gata.
Ce găsești în pachet?
- ghid dedicat colaborării cu brandurile
- check-list pentru social media & colaborare cu brandurile când faci influencer marketing
- contract de prestări servicii pentru activitățile tale de influencer
Iar în fiecare document vei găsi:
- instrucțiuni de completare la fiecare pas, cu exemple pe care le înțelegi
- o gamă largă de exemple din care să alegi și la care nu te-ai fi gândit
- abordarea ”stii ce e acolo” – fiecare pas e explicat
- un limbaj natural, fără cuvinte pompoase juridice
- un document pe care îl poți adapta după nevoile tale, pentru că este conceput modular
Acest pachet se adresează influencerilor care vor să-și protejeze munca în online și să implementeze campanii corect
Ești influencer și știi că ai o responsabilitate față de urmăritorii tăi. E important să implementezi campaniile de la branduri în mod corect ca să nu induci comunitatea în eroare și să eviți să ai contul suspendat pentru că nu ai respectat niște reglementări de publicitate. Doar din asta câștigi o parte din venituri.
Acest pachet te va ajuta să:
- îți protejezi imaginea ca influencer în mediul online
- ai o colaborare fair și win-win cu brandul care te contactează
- respecți comunitatea care te urmărește și să nu îi induci în eroare
- eviți o suspendare a conturilor în social media din cauza unor marcaje necorespunzătoare
- îți primești la timp banii pentru campania respectivă
- ai controlul asupra livrabilelor pe care le transmiți brandului
Dacă lucrezi în comunicare & marketing, o să descoperi …
Influencer marketingul devine tot mai reglementat, cu norme clare de conduită profesională între branduri și influencer, pentru a proteja consumatorul. Un simplu tag sau o plasare de produse nu mai este suficientă pentru o informare corectă a persoanelor vizate și riști, pe lângă amenzi din partea autorităților, să plătești despăgubiri față de brand pentru prejudiciile create.
Mai mult decât în oricare altă nișă, contractele de colaborare cu influencerii trebuie să fie riguros redactate și să prevadă exact care vor fi livrabilele și cum se va desfășura parteneriatul. Te-ai întrebat vreodată ce faci dacă filtrul pe care îl pune un influencer pe materiale este licențiat către el? Sau dacă rama foto folosită ca trademark al influencerilor nu îi aparține? Dar ce faci dacă influencerul trebuie să vină la un eveniment și întârzie. Sau dacă colaborează cu alte branduri și ”te sare din schemă”?
Afirmațiile pe care le fac persoanele cu care colaborezi te pot costa imaginea brandului pe care îl reprezinți în online. Descoperă cum te protejezi de comentariile și afirmațiile unui influencer care îți pot afecta activitatea și cum poți ieși din contract fără să suferi prejudicii sau să fii bun de plată.
Degeaba introduci clauze în contract pentru livrarea la o anumită dată a materialelor sau postarea conținutului ulterior verificării dacă nu ai mecanismele necesare pentru a le implementa. Influencer marketingul este o metodă de promovare, care vine la pachet cu drepturi și obligații.
Știi care e diferența dintre #ad, #sponsored, #paidpartnership, #affiliate sau #ambassador? Și cum să le folosești corect pe fiecare în parte? Cum spui influencerului să plaseze produsele în poze și materialele video pentru a fi clară colaborarea? Când trebuie să amintești de parteneriat și pentru cât timp? Nerespectarea lor poate duce inclusiv la suspendarea campaniei și despăgubiri către consumatori.
Influencer Marketing: colaborează corect cu brandurile în mediul online
Abonează-te la Newsletter
Primești cele mai digerabile doze pe legale în fiecare săptămână, direct în Inbox