Influencer Marketing: colaborează corect cu influencerii din social media (pentru agenții)
- Documente cu instrucțiuni
- Documente precompletate
- 100% online
- Ușor de folosit
Cu ce ne lăudăm până în prezent?
descărcate
mulțumiți
soluțiile clasice
Acest pachet este pentru tine dacă …
ești o agenție de digital, marketing sau comunicare și vrei să faci campanii cu influencerii în social media știind că afacerea ta este protejată și lucrurile nu o iau pe arătură.
Cum funcționează?
Plătești
Cumperi documentele 1 dată și le utilizezi ori de câte ori ai nevoie
Descarci documentele
Primești documentele instantaneu in cont și le poți folosi imediat
Completezi și semnezi
Completezi documentele conform instrucțiunilor, le personalizezi și gata.
Ce găsești în pachet?
- Ghid dedicat colaborării cu influencerilor
- Check-list pentru social media & colaborare cu influencerii
- Contract de prestări servicii în influencer marketing
- Politică de social media pentru companii & agenții
Iar în fiecare document vei găsi:
- instrucțiuni de completare la fiecare pas, cu exemple pe care le înțelegi
- o gamă largă de exemple din care să alegi și la care nu te-ai fi gândit
- abordarea ”stii ce e acolo” – fiecare pas e explicat
- un limbaj natural, fără cuvinte pompoase juridice
- un document pe care îl poți adapta după nevoile tale, pentru că este conceput modular
Acest pachet se adresează brandurilor care vor să-și protejeze imaginea în mediul online și să facă campanii cu influencerii ”ca la carte”
Când lucrezi în comunicare, în special în segmentul de digital, ca să faci o campanie reușită trebuie, acolo unde strategia marcomm o cere, să lucrezi cu influencerii potriviți și să respecți orientările din industrie.
Află toate insights-urile unei colaborări corecte cu influencerii și asigură-te că ai totul pus la punct pentru a evita să ai campania suspendată, să primești o amendă sau chiar să ai un prejudiciu de imagine.
Acest pachet te va ajuta să:
- îți protejezi imaginea în mediul online
- ai o colaborare fair și win-win cu influencerul tău
- știi că livrabilele pe care le primești sunt safe și nu prezintă riscuri
- faci un due-dilligence rezonabil vis-a-vis de influencerul cu care lucrezi
- stabilești o relație de încredere cu influencerul cu care lucrezi
Dacă lucrezi în comunicare & marketing, o să descoperi …
Influencer marketingul devine tot mai reglementat, cu norme clare de conduită profesională între branduri și influencer, pentru a proteja consumatorul. Un simplu tag sau o plasare de produse nu mai este suficientă pentru o informare corectă a persoanelor vizate și riști, pe lângă amenzi din partea autorităților, să plătești despăgubiri față de brand pentru prejudiciile create.
Mai mult decât în oricare altă nișă, contractele de colaborare cu influencerii trebuie să fie riguros redactate și să prevadă exact care vor fi livrabilele și cum se va desfășura parteneriatul. Te-ai întrebat vreodată ce faci dacă filtrul pe care îl pune un influencer pe materiale este licențiat către el? Sau dacă rama foto folosită ca trademark al influencerilor nu îi aparține? Dar ce faci dacă influencerul trebuie să vină la un eveniment și întârzie. Sau dacă colaborează cu alte branduri și ”te sare din schemă”?
Afirmațiile pe care le fac persoanele cu care colaborezi te pot costa imaginea brandului pe care îl reprezinți în online. Descoperă cum te protejezi de comentariile și afirmațiile unui influencer care îți pot afecta activitatea și cum poți ieși din contract fără să suferi prejudicii sau să fii bun de plată.
Degeaba introduci clauze în contract pentru livrarea la o anumită dată a materialelor sau postarea conținutului ulterior verificării dacă nu ai mecanismele necesare pentru a le implementa. Influencer marketingul este o metodă de promovare, care vine la pachet cu drepturi și obligații.
Știi care e diferența dintre #ad, #sponsored, #paidpartnership, #affiliate sau #ambassador? Și cum să le folosești corect pe fiecare în parte? Cum spui influencerului să plaseze produsele în poze și materialele video pentru a fi clară colaborarea? Când trebuie să amintești de parteneriat și pentru cât timp? Nerespectarea lor poate duce inclusiv la suspendarea campaniei și despăgubiri către consumatori.
Influencer Marketing: colaborează corect cu influencerii din social media (pentru agenții)
Abonează-te la Newsletter
Primești cele mai digerabile doze pe legale în fiecare săptămână, direct în Inbox