Influencer Marketing: cum colaborezi corect cu influencerii din social media?

1.449,00 lei

Când lucrezi în comunicare, în special în segmentul de digital, ca să faci o campanie reușită trebuie, acolo unde strategia marcomm o cere, să lucrezi cu influencerii potriviți și să respecți orientările din industrie.
Află toate insights-urile unei colaborări corecte cu influencerii și asigură-te că ai totul pus la punct pentru a evita să ai campania suspendată, să primești o amendă sau chiar să ai un prejudiciu de imagine.

1.449,00 lei

Influencer Marketing

Descărcat de 26 ori.

De ce ai nevoie de toolkitul acesta?

Este un produs unic, creat special pentru colaborările cu influencerii din social media.

Dacă ești o agenție de digital sau faci parte dintr-un departament de marketing

Este important să stabilești în mod clar condițiile de colaborare cu influencerii și să te asiguri că aceștia respectă standardele și practicile de promovare din publicitate.

Dacă ești un influencer sau un key opinion leader

Colaborezi cu branduri sau cu agenții? Imaginea ta în social media dă tonul. Este important să vezi exact care sunt condițiile și să creezi conținut care se pliază pe normele publicitare. De ce ți-ai asuma o campanie nereușită care să te expună riscului de a fi exclus de la viitoare colaborări?.

Ce găsești în toolkit?

  • instrucțiuni de completare la fiecare pas, cu exemple pe care le înțelegi
  • o gamă largă de exemple din care să alegi și la care nu te-ai fi gândit
  • abordarea ”știi ce semnezi” – fiecare pas e explicat
  • limbaj natural, pe care clientul să îl înțeleagă
  • documentele sunt concepute modular, ca să le adaptezi în funcție de situație

Ana Udriste

Avocat sef @Avocatoo

Au avut încredere în noi

 

Ce conține toolkit-ul?

Toolkit-ul este conceput special pentru a-ți proteja afacerea. Folosește GDPR în avantajul tău și poziționează-te cu un pas în fața concurenților.

1.449,00 lei

Documente incluse:

Ghid dedicat colaborării cu influencerilor

Check-list pentru social media & colaborare cu influencerii

Contract de prestări servicii

Acord de licențiere / cedare a creațiilor

Politică de social media pentru companii & agenții

Cumpără acest toolkit conceput special pentru tine

Vei avea acces la documentele folosite cu succes de mari companii, lideri de piață în România, pe care le vei putea folosi ca punct de plecare pentru implementarea campaniilor de influencer marketing în cadrul organizației tale.

1.449,00 lei

1.449,00 lei

Cum funcționează?

Plătești

Cumperi documentele 1 dată și le utilizezi ori de câte ori ai nevoie

Descarci documentele

Primești documentele instantaneu in cont și le poți folosi imediat

Completezi și semnezi

Completezi documentele conform instrucțiunilor, le personalizezi și gata.

Ce găsești în acest ghid gândit exclusiv pentru tine?

”Nu totul se rezumă la numărul de urmăritori pe social media.”

Dacă lucrezi în comunicare & marketing

Influencer marketingul devine tot mai reglementat, cu norme clare de conduită profesională între branduri și influencer, pentru a proteja consumatorul. Un simplu tag sau o plasare de produse nu mai este suficientă pentru o informare corectă a persoanelor vizate și riști, pe lângă amenzi din partea autorităților, să plătești despăgubiri față de brand pentru prejudiciile create.

Mai mult decât în oricare altă nișă, contractele de colaborare cu influencerii trebuie să fie riguros redactate și să prevadă exact care vor fi livrabilele și cum se va desfășura parteneriatul. Te-ai întrebat vreodată ce faci dacă filtrul pe care îl pune un influencer pe materiale este licențiat către el? Sau dacă rama foto folosită ca trademark al influencerilor nu îi aparține? Dar ce faci dacă influencerul trebuie să vină la un eveniment și întârzie. Sau dacă colaborează cu alte branduri și ”te sare din schemă”?

Afirmațiile pe care le fac persoanele cu care colaborezi te pot costa imaginea brandului pe care îl reprezinți în online. Descoperă cum te protejezi de comentariile și afirmațiile unui influencer care îți pot afecta activitatea și cum poți ieși din contract fără să suferi prejudicii sau să fii bun de plată.

Degeaba introduci clauze în contract pentru livrarea la o anumită dată a materialelor sau postarea conținutului ulterior verificării dacă nu ai mecanismele necesare pentru a le implementa. Influencer marketingul este o metodă de promovare, care vine la pachet cu drepturi și obligații.

Știi care e diferența dintre #ad, #sponsored, #paidpartenership, #affiliate sau #ambassador? Și cum să le folosești corect pe fiecare în parte? Cum plasezi produsele în poze și materialele video pentru a fi clară colaborarea? Când trebuie să amintești de parteneri și pentru cât timp? Nerespectarea lor poate duce inclusiv la suspendarea campaniei și despăgubiri către branduri și consumatori.

Dacă ești influencer

În industria ta, conținutul pe care tu îl creezi este cel mai important; el reprezintă portofoliul tău. Normele sunt tot mai dure, iar numeroși influenceri au fost amendați sau au avut conturile de pe rețelele sociale suspendate și chiar blocate pentru că nu au respectat noile reglementări. Mai mult, unii au avut chiar și probleme cu legea, fiind reținuți de poliție pentru conținutul făcut. Învață cum să creezi și să promovezi conținut ca să nu ai asemenea probleme.

Tot ceea ce creezi îți aparține și tu decizi în cum, unde și în ce condiții va fi folosit conținutul respectiv. Video-uri pe Youtube, Instastories, postări pe Facebook, poze de la evenimente sau conținut pe blog și rețelele sociale – totul este protejat și este al tău. Când alegi să colaborezi cu o agenție sau un brand trebuie să stabilești clar cum vor putea folosi ei livrabilele tale.

Contractele propuse includ de multe ori clauze care sunt în defavoarea ta. Te-ai săturat să nu fi plătit la timp sau să fii sărit cu totul din schemă? Materialele tale au fost folosite în scopuri cu care nu ai fi fost de acord dacă le-ai fi știut? Te-ai trezit cu niște targeturi și obligații care nu fuseseră de la început incluse și negociate? Descoperă cum să citești un contract pentru a ști exact condițiile colaborării.

Degeaba introduci clauze în contract pentru livrarea la o anumită dată a materialelor sau postarea conținutului ulterior verificării dacă nu ai mecanismele necesare pentru a le implementa. Influencer marketingul este o metodă de promovare, care vine la pachet cu drepturi și obligații.

Produse similare

Testimoniale

Au încredere în noi 1327+ de companii, investitori și freelanceri.

Am apelat la Ana pentru deschiderea unui SRL si pot spune ca m-a ajutat sa depasesc cu usurinta birocratia din Romania, iar datorita ei am scutit niste drumuri de care nu aveam nici timp si nici chef. Comunicarea cu ea a fost de fiecare data prompta si la obiect. O sa recomand Avocatoo mai departe. Multumesc!

Blue Donut Icon

Rareș Șodolescu

Bitzritz Consulting SRL

Dacă este să sumarizez într-un cuvânt serviciile oferite de avocatoo.ro acel cuvânt este "recomand"! Acest lucru se datorează faptului ca suportul oferit a fost atât înainte de a înființa firma, cât și după, cu sfaturi și idei.

Blue Donut Icon

Mircea Zamfira

Bellator Solutions SRL

Am lucrat cu Ana/Avocatoo atat pentru deschiderea firmei, cat si punctual, in diferite etape ale businessului si de fiecare data am avut parte de sfaturi juridice pertinente, care m-au ajutat sa iau cele mai bune decizii si sa ajung astazi sa-mi manageriez afacerea stiind ca in spatele ei se afla expertiza juridica necesara.

Blue Donut Icon

Evelina Vrânceau

CEO, One Star Digital

Ana-Maria Udriste este genul de persoana pe care trebuie sa ai alaturi de tine atunci cand pornesti pe calea business-ului. Nu doar ca iti asigura linistea in orice lucru juridic, dar te linisteste cu cele mai simple raspunsuri la cele mai complicate intrebari.

Blue Donut Icon

Robert Katai

Podcastul lui Katai