Anularea evenimentelor în contextul COVID-19 va fi un subiect de discuție pentru o lungă perioadă de timp, pe fondul distanțării sociale. Dacă vom putea vorbi de evenimente în aer liber cât de curând, evenimentele indoor vor mai sta pe tușă o perioadă.
Aici includem spectacole, teatru, concerte și numeroase alte evenimente care au loc în cursul vieții noastre sociale normale. Pentru organizatorii de evenimente, pandemia a venit ca o lovitură neașteptată, fiind nevoiți să negocieze de ambele părți: prestatori și clienți.
Însă la mijloc se află agențiile de ticketing, care intermediază această legătură între organizatorul de evenimente și client. Iar ei au fost printre cei mai afectați din industrie.
”Munca ne-a crescut cu 90%, iar încasările s-au diminuat cu 99%”, a spus Radu Stroescu, de la blt.ro, una din primele 3 platforme de vânzări de bilete din România. Clienții cer banii înapoi, dar evenimentele planează sub incertitudine: se reprogramează, se anulează? Ar trebui ca platforma să dea banii înapoi către clienți? Sau organizatorul?
Ascultă episodul și descoperă ce se întâmplă în culisele unei agenții de ticketing în contextul pandemiei și care sunt remediile la îndemână pentru a ieși cât mai puțin șifonat din asta.
Am vorbit cu Elena Lazăr, lector universitar doctor în cadrul Facultății de Drept, Universitatea din București, specializată în Drept Internațional Public despre situația conflictului ruso-ucrainean.
Despre show
Imaginea generală e că cei mai mulți avocați sunt plictisitori și fac lucrurile la fel, dintotdeauna. Suntem aici să demontăm asta 😉.
Suntem profesioniști specializați în drept comercial, noile tehnologii de azi și de mâine, social media, GDPR și start-ups. În mai puțin de 6 ani am ajuns să fim în topul jucătorilor importanți pe piață.
Gazda emisiunii este Ana-Maria Udriște, fondatorul Avocatoo.ro.
Abonează-te la Newsletter
Primești cele mai digerabile doze pe legale în fiecare săptămână, direct în Inbox