Ce înseamnă profilare automată din punct de vedere al marketingului și care e impactul meu ca persoană vizată?

podcast spotify
triangle

Ce înseamnă profilare automată din punct de vedere al marketingului și care e impactul meu ca persoană vizată?

Episodul de astăzi vorbește despre subiectul profilării automate ce are loc în momentul în care ni se plasează anumite reclame pe intermediul platformei de socializare, cum ar fi Facebook sau Instagram.

Ai observat că de multe ori reclamele pe care le vezi ”ți se potrivesc mănușă”. Aici intervine profilarea automată: în funcție de anumite caracteristici și elementele care te identifică, reclamele te pot targeta astfel încât să fie cât mai relevante pentru tine.

Cum fac asta și care sunt drepturile tale? Află în episod.

Următorul episod
Ce se întâmplă de fapt între Rusia și Ucraina? Ce înseamnă un război și care sunt obligațiile părților implicate?

Am vorbit cu Elena Lazăr, lector universitar doctor în cadrul Facultății de Drept, Universitatea din București, specializată în Drept Internațional Public despre situația conflictului ruso-ucrainean.

Despre show

Imaginea generală e că cei mai mulți avocați sunt plictisitori și fac lucrurile la fel, dintotdeauna. Suntem aici să demontăm asta 😉.

Suntem profesioniști specializați în drept comercial, noile tehnologii de azi și de mâine, social media, GDPR și start-ups. În mai puțin de 6 ani am ajuns să fim în topul jucătorilor importanți pe piață.

Gazda emisiunii este Ana-Maria Udriște, fondatorul Avocatoo.ro.

Poza despre show Ana podcast

Abonează-te la Newsletter

Primești cele mai digerabile doze pe legale în fiecare săptămână, direct în Inbox