Schimbă sediul social al PFA-ului tău
Modificarea sediului social al PFA-ului intervine cel mai frecvent în una din următoarele situații: (a) sediul curent expiră și trebuie să muți sediul social în altă parte sau (b) dorești să muți sediul social, din diverse motive (chiria este prea mare, te-ai extins si ai nevoie de un spațiu mai mare, vrei să-ți muți activitatea preponderent în altă parte etc.)
549 lei
- 100% online
- Explicații simple, pe înțelesul tău
- Consultanța inclusă în preț
Cu ce ne lăudăm până în prezent?
descărcate
mulțumiți
soluțiile clasice
Cum funcționează?
Plătești
Plasează o comandă și achită prin card
sau transfer bancar.
Trimiți documentele
Ne trimiți documentele pe care ți le cerem, scan (chiar și cu telefonul).
Semnezi actele
Noi facem documentele pentru tine, ți le dăm pe e-mail să le semnezi și ni le trimiți înapoi scanate.
Primești documentele
Ne ocupăm de întreaga procedura la Registrul Comerțului și primești documentele scanate și apoi în original, prin curier.
Ce documente trebuie să ne trimiți?
- certificatul de înmatriculare + certificatul constatator al PFA-ului + rezoluția de înființare
- cartea de identitate a titularului de PFA
- să ne spui ce activități rămân autorizate în continuare la noul sediu
- dovada dreptului de proprietate asupra noului sediu (redactăm noi contractul de comodat, dacă e cazul)
Dezvoltă-ți afacerea în siguranță, de oriunde ai fi
- Ne ocupăm de întreaga procedură la Registrul Comerțului, în toată țara. Lucrăm 100% online, iar consultanța pe parcursul operațiunii este gratuită și te ajutăm să iei cele mai bune decizii pentru afacerea ta.
Schimbă sediul social al PFA-ului tău
Întrebări frecvente
- e bine să muți sediul social până să expire cel vechi ca să eviți inactivitatea PFA-ului și înscrierea faptelor în cazierul fiscal al titularului de PFA
- mutarea se poate face în același județ sau în alt județ
- urmează aceeași procedură ca la înființare
- dacă sediul social va fi la bloc și ai activitate acolo, ai nevoie de acordul vecinilor
3 zile de când depunem dosarul la Registrul Comerțului, dacă nu apar motive de amânare din partea lor, iar toate informațiile și documentele pe care ni le-ai transmis sunt complete.
Poți afla mai multe aici.
Abonează-te la Newsletter
Primești cele mai digerabile doze pe legale în fiecare săptămână, direct în Inbox