Prelungește mandatul administratorului firmei tale
Există situații în care administratorii nu au fost numiți de la bun început pentru o perioadă nelimitată, ci pe o perioadă mai scurtă de timp, de obicei 3 sau 4 ani.
Dacă mandatul administratorului este expirat, ANAF-ul te poate declara inactiv, faptă ce se înscrie în cazierul fiscal, iar orice relație cu autorităților și instituțiile private este blocată.
749 lei
- 100% online
- Explicații simple, pe înțelesul tău
- Consultanța inclusă în preț
Cu ce ne lăudăm până în prezent?
descărcate
mulțumiți
soluțiile clasice
Cum funcționează?
Plătești
Plasează o comandă și achită prin card
sau transfer bancar.
Trimiți documentele
Ne trimiți documentele pe care ți le cerem, scan (chiar și cu telefonul).
Semnezi actele
Noi facem documentele pentru tine, ți le dăm pe e-mail să le semnezi și ni le trimiți înapoi scanate.
Primești documentele
Ne ocupăm de întreaga procedura la Registrul Comerțului și primești documentele scanate și apoi în original, prin curier.
Ce documente trebuie să ne trimiți?
- actul constitutiv al firmei + certificatul de înmatriculare + certificatul constatator
- cărțile de identitate /pașapoartele asociaților și ale administratorilor (dacă sunt persoane fizice)
- certificatele de înmatriculare + actul constitutiv al asociaților și ale administratorului (dacă sunt persoane juridice)
- să ne spui pe ce perioadă prelungim mandatul noului administrator
Dezvoltă-ți afacerea în siguranță, 100% online, de oriunde ai fi
- Ne ocupăm de întreaga procedură la Registrul Comerțului, în toată țara. Lucrăm 100% online, iar consultanța pe parcursul operațiunii este gratuită și te ajutăm să iei cele mai bune decizii pentru afacerea ta.
Prelungește mandatul administratorului firmei tale
Întrebări frecvente
- reprezintă societatea și semnează documentele (bănci, ANAF, ITM, alte instituții, proceduri judiciare, contracte de muncă, cu furnizorii, colaboratorii, prestatorii de servicii etc.)
- poate fi o persoană fizică sau juridică (firmă)
- poate fi unul din asociați sau o persoană din afara companiei
- poate fi numit pe perioadă nelimitată sau limitată (de exemplu, 1 an)
- nu trebuie să aibă cazier fiscal
3 zile de când depunem dosarul la Registrul Comerțului, dacă nu apar motive de amânare din partea lor, iar toate informațiile și documentele pe care ni le-ai transmis sunt complete.
Poți afla mai multe aici.
Abonează-te la Newsletter
Primești cele mai digerabile doze pe legale în fiecare săptămână, direct în Inbox