Schimbă administratorul din firma ta

Există situații când trebuie să schimbi administratorul unei societăți – fie pentru că i-a expirat mandatul, nu poate să se mai ocupe de treburile curente sau pur și simplu vrei ca altă persoană să preia aceste operațiuni.

Schimbarea administratorului presupune două operațiuni: (a) revocarea administratorului existent (dacă nu i-a expirat mandatului) și (b) numirea unui nou administrator.

849 lei

video placeholder bg
Schimba administratorul

Cu ce ne lăudăm până în prezent?

2700+
documente
descărcate
800+
clienți
mulțumiți
70%
mai ieftin față de
soluțiile clasice

Cum funcționează?

1
Plătești

Plasează o comandă și achită prin card
sau transfer bancar.

2
Trimiți documentele

Ne trimiți documentele pe care ți le cerem, scan (chiar și cu telefonul).

3
Semnezi actele

Noi facem documentele pentru tine, ți le dăm pe e-mail să le semnezi și ni le trimiți înapoi scanate.

4
Primești documentele

Ne ocupăm de întreaga procedura la Registrul Comerțului și primești documentele scanate și apoi în original, prin curier.

Ce documente trebuie să ne trimiți?

Dezvoltă-ți afacerea în siguranță, 100% online, de oriunde ai fi

Schimba administratorul 1

Schimbă administratorul din firma ta

849 lei

Întrebări frecvente

  • reprezintă societatea și semnează documentele (bănci, ANAF, ITM, alte instituții, proceduri judiciare, contracte de muncă, cu furnizorii, colaboratorii, prestatorii de servicii etc.)
  • poate fi o persoană fizică sau juridică (firmă)
  • poate fi unul din asociați sau o persoană din afara companiei
  • poate fi numit pe perioadă nelimitată sau limitată (de exemplu, 1 an)
  • nu trebuie să aibă cazier fiscal

3 zile de când depunem dosarul la Registrul Comerțului, dacă nu apar motive de amânare din partea lor, iar toate informațiile și documentele pe care ni le-ai transmis sunt complete.

Poți afla mai multe aici.

Urmărește-ne și pe social
media

Abonează-te la Newsletter

Primești cele mai digerabile doze pe legale în fiecare săptămână, direct în Inbox