Copy of DATE SENSIBILE dont touch

GDPR: Marketing Direct. Ce avem de făcut?

3 minute • Redactia • 30 aprilie 2018


Obținerea consimțământului pentru marketing direct
  • Folosim căsuțe op-int (care nu sunt pre-bifate)
  • Specificăm metodele de comunicare (e-mail, sms, telefon, chat, whatsapp etc)
  • Solicităm consimțământul pentru a transfera datele persoanale către terți (de exemplu, agențiile de publicitate)
  • Înregistrăm când și cum am colectat consimțământul și pentru ce anume a fost dat consimțământul

 

Odată ce avem consimțământul…
  • Nu folosim liste de e-mail, telefon sau alte date personale, cumpărate sau închiriate, dacă nu avem consimțământul explicit al persoanei
  • Ne asigurăm că produsele sau serviciile pe care le promovăm sunt aceleași sau similare cu cele pentru care am primit consimțământul
  • Folosim informațiile doar pentru scop de marketing sau pentru alte scopuri pentru care am obținut consimțământul
  • Ștergem datele personale irelevante sau excesive
  • Asigurăm securitatea bazei de date
  • Avem proceduri pentru a ne asigura ca datele sunt corecta și pentru a răspunde solicitărilor abonaților
  • Includem în newsletter identitatea companiei și datele de contact
  • Spunem persoanelor de unde avem informațiile
  • Oferim persoanelor o informare privind confidențialitatea
  • Avem încheiate contracte cu toți terții, în afară de angajați, care au acces la date, pentru a ne asigura de securitate.
E-mail marketing
  • Includem în newsletter identitatea companiei și datele de contact
  • Ne asigurăm că avem comsimțământul persoanelor și că oamenii nu vor fi deranjați să primească mesaje comerciale
  • Dacă transmitem newsletter către clienți mai vechi și nu avem consimțământul lor, ne asigurăm că mesajele comerciale se referă la produse și servicii similare
  • Avem obține de dezabonare
  • Păstrăm o listă a persoanelor care s-au dezabonat
  • Nu trimitem e-mailuri către lista persoanelor dezabonate
Apeluri vocale
  • Afișăm numărul de telefon
  • Ne asigurăm că persoanele și-au dat în prealabil acordul
  • Păstrăm o listă „do not call” pentru persoanele care nu vor să primească apelurile noastre
Apeluri automate
  • Efectuăm apeluri doar către persoanele care ne-au dat acordul în prealabil
  • Afișăm numărul de telefon
SMS Marketing
  • Ne asigurăm că persoanele și-au dat în prealabil acordul
  • Oferim opțiune de dezabonare inclusă în fiecare SMS
  • Păstrăm o listă a persoanelor care s-au dezabonat
  • Nu trimitem mesaje către lista persoanelor dezabonate

Te putem ajuta cu alinierea la GDPR!

[wpforms id=”13083″]

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *