GDPR: Marketing Direct. Ce avem de făcut?
3 minute • Redactia • 30 aprilie 2018
- Folosim căsuțe op-int (care nu sunt pre-bifate)
- Specificăm metodele de comunicare (e-mail, sms, telefon, chat, whatsapp etc)
- Solicităm consimțământul pentru a transfera datele persoanale către terți (de exemplu, agențiile de publicitate)
- Înregistrăm când și cum am colectat consimțământul și pentru ce anume a fost dat consimțământul
- Nu folosim liste de e-mail, telefon sau alte date personale, cumpărate sau închiriate, dacă nu avem consimțământul explicit al persoanei
- Ne asigurăm că produsele sau serviciile pe care le promovăm sunt aceleași sau similare cu cele pentru care am primit consimțământul
- Folosim informațiile doar pentru scop de marketing sau pentru alte scopuri pentru care am obținut consimțământul
- Ștergem datele personale irelevante sau excesive
- Asigurăm securitatea bazei de date
- Avem proceduri pentru a ne asigura ca datele sunt corecta și pentru a răspunde solicitărilor abonaților
- Includem în newsletter identitatea companiei și datele de contact
- Spunem persoanelor de unde avem informațiile
- Oferim persoanelor o informare privind confidențialitatea
- Avem încheiate contracte cu toți terții, în afară de angajați, care au acces la date, pentru a ne asigura de securitate.
- Includem în newsletter identitatea companiei și datele de contact
- Ne asigurăm că avem comsimțământul persoanelor și că oamenii nu vor fi deranjați să primească mesaje comerciale
- Dacă transmitem newsletter către clienți mai vechi și nu avem consimțământul lor, ne asigurăm că mesajele comerciale se referă la produse și servicii similare
- Avem obține de dezabonare
- Păstrăm o listă a persoanelor care s-au dezabonat
- Nu trimitem e-mailuri către lista persoanelor dezabonate
- Afișăm numărul de telefon
- Ne asigurăm că persoanele și-au dat în prealabil acordul
- Păstrăm o listă „do not call” pentru persoanele care nu vor să primească apelurile noastre
- Efectuăm apeluri doar către persoanele care ne-au dat acordul în prealabil
- Afișăm numărul de telefon
- Ne asigurăm că persoanele și-au dat în prealabil acordul
- Oferim opțiune de dezabonare inclusă în fiecare SMS
- Păstrăm o listă a persoanelor care s-au dezabonat
- Nu trimitem mesaje către lista persoanelor dezabonate
Te putem ajuta cu alinierea la GDPR!
[wpforms id=”13083″]