GDPR in marketing: scurt check list
1 minut • Ana-Maria Udriste • 02 iunie 2018
În conformitate cu Regulamentul general privind protecția datelor (GDPR), noua lege a Uniunii Europene privind confidențialitatea, care se aplică de la 25 mai 2018 (regulamentul este în vigoare din 2016, dar UE a considerat necesar un termen de aproape 2 ani pentru ca statele membre sa se adapteze noilor reguli), este oportun ca furnizorii și comercianții de servicii de e-mail marketing să se asigure că politica lor este în linie cu cea de la nivelul UE.
Pentru asta, ți-am pregătit mai jos o listă de care ar trebui să ții cont atunci când îți desfășori activitatea pe online/offline și vrei să faci campanii de marketing.
Dacă vrei să-ți faci singur implementarea GDPR, aruncă un ochi la KIT-ul nostru complet, cu 100 documente editabile, adaptabile oricărei organizații.
Am mai scris despre GDPR și marketing aici:
- Ghid simplu de GDPR și marketingul evenimentelor
- Cum influențează GDPR comercianții din online: ce trebuie să știți
- GDPR: 5 lucrurile pe care trebuie sa le stii despre consimtamantul prin email
- GDPR: Marketing Direct. Ce avem de făcut?
GDPR: marketing direct check list by Avocatoo on Scribd