20

Ai nevoie de un certificat constatator?

2 minute • Ana-Maria Udriste • 18 iunie 2019


Deși ar trebui ca instituțiile statului să comunice între ele, de cele mai multe ori acest lucru nu se întâmplă și suntem puși în situația în care trebuie să scoatem un certificat constatator repede. DAR REPEDE.

Ce informații aflăm dintr-un certificat constatator?

Aflăm chestii despre starea actuală a firmei, precum:

  • Sediul social/punctul de lucru și când expiră
  • Cine sunt asociații/administratorii și ce puteri au aceștia din urmă sau când le expiră mandatul
  • Cotele de părți deținute în societate
  • Codurile CAEN autorizate

Practic, te poți gândi la un certificat constatator ca la o ”radiografie” aproape completă a firmei. Nu neapărat un RMN, că acolo am vorbi de un istoric al companiei, dar o radiografie făcută cu un aparat performant.
Dacă ai nevoie de un certificat constatator, te poți duce la Registrul Comerțului sau pe site-ul lor pentru a scoate unul online (după ce faci cinci plecăciuni, treci prin 3 erori și dai 4 acatiste virtuale).
Sau poți apela la noi și te ajutăm, oriunde în țară.

Ce mai trebuie să știi?

  • Ai grijă să faci reluarea activității până să expire termenul declarat anterior – dacă a expirat termenul, nu mai poți face altceva decât să închizi firma
  • Când faci hotărârea AGA/decizia asociatului unic de suspendare, poți alege un termen de când începe reluarea activității
  • Poți să reiei activitatea oricând pe timpul suspendării
  • Ți-am spune cât te costă, dar diferă de la un județ la altul și chiar de la un referent la altul

Cum te putem ajuta?

Ne ocupăm de întreaga procedură de reluare a activității firmei tale la Registrul Comerțului oriunde în țară, online, fără deplasări inutile. Redactăm documentația, oferim consultanță gratuită și urmărim tot procesul.
Află mai multe aici.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *